تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

مشتاقان قرآن کریم جرعه نوش زلال حکمت‌ الهی خواهند بود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از ستاد خبری چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در مراسم افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: حمد و ثنای، ذات لایزال الهی را سزد که انسان را به تاج فخر و کرامت مزین فرمود و از زلال حکمت قرآن اندیشه‌اش را تابناک و زبانش را گویا کرد.
وی افزود: پروردگار عالمیان دل را به موعظه آیات قرآن صیقل داد و شفای الهی را برای قلبها به ارمغان آورد و چراغ پر فروغ هدایت را فراسوی راه انسان پر تلالو کرده و به رحمتی بی انتها نویدی خجسته داد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ابراز داشت: پروردگار عالمیان ما را در مسیر ظاهر و قرائت آیاتش امر نموده است تا به حکم کرامت خدا دادی‌اش از لمس ظواهر به مس معانی و معارف سیر نماییم.
وی ادامه داد: از محضر این شفیع مشفع استمداد می کنیم تا مشتاقان را برسفینه آیاتش به بحر عمق سیر داده و دامانی از لولو مرجان را به کف آورده و جرعه نوش زلال حکمت‌اش گرداند.
بلک تاکید کرد: اکنون که در سایه سار نظام عزیز اسلامی‌مان دستی به تکریم و تجلیل قرآن و سری از سرشکر به آسمان گرفته ایم سپاس می گوییم بیکران شهیدانی را که رهین شهادت و شجاعت و شهامت آنها هستیم؛ همان مردان مردی که ایستا و استوار «در قهقه مستانه شان عند ربهم یرزقونند» و میهمانا ن گرامیان حمله القران.
وی تصریح کرد: حال که ترنم تلاوت آیاتتان عطر افشان شهر و دیارمان شده خاک قدومتان را توتیای چشم خود خواهیم نمود و اصفهان مهد عالمان و شهیدان مجاهدان و پارسایان این بزم قرانی را با شور و شعفی وصف ناشدنی به نظاره خواهد نشست.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان عنوان کرد: به رسم میزبانی و به حکم خدمت به اصحاب قرآن لازم می‌دانیم تا از حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان اصفهان حضرت آیت الله طباطبایی نژاد، عالمان، اندیشمندان، اساتید، معلمان و متعلمین، مشتاقان، خدمتگزاران به ساحت قدس قرآن کریم، داوران، متسابقین، نهادها، ارگانها، موسسات و مراکز قرانی، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران کل محترم دستگاههای اجرایی، سروران مکرم روحانی، ائمه محترم جمعه و جماعات ، نمایندگان محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، شهر داران، دانشجویان، دانشگاهیان، روسای دانشگاه علوم پزشکی و صنعتی اصفهان، متولیان،خیرین،امناء محترم امامزادگان و مردم با ایمان و انقلابی استان اصفهان تقدیر و تشکر نموده واز سوی خود همکاران و همه بزرگوارانی که شمرده شد به محضر نماینده محترم ولی فقیه و ریاست محترم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صمیمانه تقدیر و تشکر و خوش آمد عرض نمایم.
وی گفت: به شما که خاک قدومتان توتیای چشمان ماست از شهر شهیدان و عالمان ، مجاهدان قران، دوست اصفهان عزیز خیر مقدم عرض نموده ترنم تلاوت آیاتتان عطر افشان شهر و دیارمان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا