شهر و جامعهعناوین اخبار

تسهیلات ویژه کمیته امداد اصفهان برای کارفرمایان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه فعالیت‌های این نهاد برای تسهیل اشتغال مددجویان منحصر به پرداخت وام خوداشتغالی نیست، خاطرنشان ساخت: تلاش برای استخدام مددجویان مستعد توسط کارفرمایان و صاحبان کسب‌وکارهای باثبات از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد در این زمینه است و برای تحقق آن تسهیلات و بسته های تشویقی ویژه ای در نظر گرفته شده است.

زارع افزود: به ازای استخدام هر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان یک بسته تشویقی شامل پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجو به مدت دو سال و یا وام ۵۰ میلیونی قرض‌الحسنه به کارفرمایان تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این طرح حداکثر برای استخدام پنج مددجو، تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به کارفرمایان تعلق می‌گیرد.

زارع ارائه آموزش‌های اشتغال را از دیگر برنامه‌های این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و یادآور شد: مددجویان در سه سطح مقدماتی، مهارتی، پایدارسازی و توسعه از برنامه‌های آموزشی کمیته امداد در سراسر استان اصفهان بهره‌مند می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان با اشاره به توجه این نهاد به ظرفیت مراکز کاریابی استان خاطرنشان ساخت: در پنج‌ماهه نخست سال جاری ۷۹ مددجو با همکاری این مراکز به بازار کار راه یافتند و هزینه‌های مربوط به حق‌الزحمه کاریابی توسط کمیته امداد اصفهان به میزان بیش از ۱۴۳ میلیون تومان پرداخت شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا