شهر و جامعهعناوین اخبار

میزبانی از زائران حسینی در موکب رسالت آسمانی

ابراهیم مسکین اظهارکرد: موکب مردمی رسالت آسمانی با ارائه خدماتی همچون بحث اسکان و پذیرایی در ایام اربعین میزبان زائرانی خواهد بود که از استان‌های شرقی ایران عازم مراسم پیاده‌روی اربعین هستند.

رئیس شعب بانک قرض‌الحسنه رسالت اصفهان با اشاره به مردمی بودن این موکب ادامه داد: این موکب کاملاً عمومی و وابسته به شخصی خاصی نیست و پهنای آن به وسعت کل استان اصفهان است بنابراین همه مردم مؤمن اصفهان می‌توانند در این امر بزرگ سهیم باشند، به طور مثال در بحث اسکان زوار، شهروندان اصفهانی می‌توانند با قراردادن حتی یک اتاق میزبان زائران حسینی شوند.

وی در ادامه تصریح داشت: خدمت‌رسانی در این موکب عمومی بوده و کلیه شهروندانی که قصد خدمت‌رسانی به زائران حسینی در حوزه‌های مختلف از جمله، اسکان، پذیرایی در نوبت صبحانه و شام، درمانی، خدماتی و… را دارند، ابتدا با مراجعه به سایت موکب رسالت آسمانی به نشانی sr-isf.ir ثبت‌نام کرده و نوع توانمندی خود در نوع خدمت‌رسانی مشخص کنند.

وی در ادامه افزود: همچنین زائران ایرانی که در مسیر حرکت به سمت عراق از استان اصفهان عبور می‌کنند و قصد توقف و استفاده از امکانات این موکب را دارند، باید در سایت مذکور ثبت‌نام کرده و با وارد کردن مشخصات لازم، زمان حضورشان در استان اصفهان را اعلام کنند.

وی در پایان با اشاره به دیگر خدمات این موکب گفت: پس از پایان اربعین حسینی، موکب داران اصفهانی می‌توانند پتوهای استفاده شده در موکب‌ها را به ما تحویل داده و پس از شست و شو و بسته‌بندی تحویل بگیرند، همچنین اگر برای نگهداری پتوها مشکل دارند ما می‌توانیم تا اربعین سال آینده نگهداری آن‌ها را عهده‌دار شویم.
حضور ۱۷۵ هزار اصفهانی در راهپیمایی اربعین سال گذشته
حضور ۱۷۵ هزار اصفهانی در راهپیمایی اربعین سال گذشته
مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: بر اساس اعلام ستاد اربعین ۱۷۵ هزار نفر از استان اصفهان در راهپیمایی مراسم اربعین حسینی سال گذشته حضور داشتند.

وی افزود: افرادی که قصد دارند از خدمات این موکب استفاده کنند، باید در سایت این نهاد به نشانی www.sr-isf.ir ثبت نام کنند و ما در این موکب میزبان آنها خواهیم بود.

مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: مردم اصفهان با مراجعه به این سایت می توانند برای اسکان زائران دراین سامانه ثبت نام کنند و در ایام اربعین میزبان زائران گرامی باشند.

مسکین اضافه کرد: مراکز درمانی و بهداشتی نیز می توانند با ثبت نام خود در این سایت به ارائه خدمات به زائران بپردازند.

وی اظهار کرد: با اتحادیه تعمیرکاران خودرو سبک و اصناف مربوطه هماهنگی شده تا در صورت بروز مشکل در خودروهای زائران، به کمک آنها آمده و مشکلات را برطرف کنند.

مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: فضای موکب در سطح استان اصفهان است و در شهرهایی همچون انارک، فریدن و فریدون شهر منزل برای زائران در نظر گرفته شده، در واقع مکان موکب رسالت آسمانی خانه های شهروندان اصفهانی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا