شهر و جامعهعناوین اخبار

شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در دوره‌ آموزش های همگانی کمک های اولیه و امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در شش ماهه نخست امسال

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ امیر جلالیان با بیان این که در این مدت ۶۹۴ دوره آموزش امداد و کمک های اولیه ۲۲ ساعته حضوری و نیمه حضوری برگزار و بیش از ۱۴ هزار و ۶۹۰ نفر در این دوره ها آموزش دیده اند ، تصریح کرد : همچنین بیش از دو هزار و ۴۴۰ نفر در ۱۰۱ دوره آموزش حضوری و غیر حضوری آمادگی در برابر مخاطرات شرکت کرده اند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : در این مدت پنج هزار و ۱۷۶ نفر نیز با حضور در ۲۵۰ دوره آموزشی ، مباحث مهارت های پایه داوطلبی ۴۰ ساعته را فراگرفته اند

جلالیان با اشاره به این که در این بازه زمانی شش ماهه ، در مجموع یک هزار و ۴۵ دوره آموزشی توسط جمعیت هلال احمر برگزار شده است که در آنها ۲۲ هزار و ۳۱۱ نفر شرکت داشته اند گفت : مردم می توانند با مراجعه به شعب و مراکز جمعیت هلال احمر در سراسر استان در دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر شرکت نمایند .

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان ساخت : در حوزه معاونت آموزش و پژوهش علاوه بر آموزش های همگانی کمک های اولیه ، دوره تخصصی امداد و نجات نیز برگزار می شود که در شش ماهه نخست سال جاری ۷۰ دوره تخصصی پایه و مقدماتی امداد و نجات برگزار شده که در مجموع بیش از دو هزار و ۱۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران از محتوای علمی و عملیاتی دوره های مذکور بهره مند شده اند.
جسد جوان گردشگر گم شده در آب ملخ سمیرم پیدا شد

***رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم از پیدا شدن جسد جوان گردشگر گم شده در آب ملخ خبر داد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ سید نور محمد موسوی با بیان این خبر اظهار داشت : با تلاش سه تیم عملیاتی از امدادگران جمعیت هلال‌احمر سمیرم و اهالی روستای آب ملخ ، جسد جوان گردشگر ۳۲ ساله بوشهری پیدا شد .

وی تصریح کرد : جسد این جوان گردشگر که در روز جمعه ۵ مهر ماه در رودخانه آب ملخ غرق‌شده بود بعد از گذشت سه روز یک کیلومتر پایین‌تر از تخت سلیمان آب ملخ در کنار رودخانه پیدا شد .

موسوی افزود : نقطه‌ای که جسد پیداشده بسیار صعب‌العبور و سخت‌گذر است و تیم های امدادی به همراه اهالی روستا در تلاش هستند جسد این جوان را به روستا منتقل کنند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا