تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

به شهادت رسیدن مامور پلیس اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار "مهدی معصوم بیگی" صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از همکاران ما در مصافی سخت با سارقان مسلح در تاریخ ۷ مهرماه حین کنترل محورمواصلاتی" شاهین شهر" به ضرب گلوله مجروح و علی رغم همه تلاش های پزشکی صورت گرفته شب گذشته به مقام والای شهادت نائل آمد.
وی با بیان این که در کنترل محورهای مواصلاتی شاهین شهر ۲ سارق مسلح با ماموران واحد گشت انتظامی درگیر می شوند، بیان داشت: در این درگیری شهید" میلاد امینی" و یکی دیگر از همکاران مورد اصابت گلوله قرار می گیرند که در نهایت شب گذشته میلاد امینی به شهادت رسید و البته همکار دیگر نیز به شدت مجروح شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این که از شهید امینی یک دختر یک و نیم ساله به یادگار مانده است، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان نیز در مصاف با اشرار مسلح در درگیری با قاچاقچیان عمده موادمخدر و اشرار مسلح یک شهید تقدیم کردیم و ۲ شرور مسلح نیز به هلاکت رسیدند.
سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به امنیت بالای کشور، تصریح کرد: روزی نیست که نیروی انتظامی برای امنیت کشور جانباز یا شهیدی را تقدیم این آب و خاک نکند، جانفشانی ها و ایثارهایی می شود تا این امنیت برای مردم کشورمان حفظ شود، وقتی در بیمارستان بر بالین شهید امینی حاضر شدم با وجود این که ۲ گلوله به بدنش اصابت کرده بود ، روحیه بالایی برای خدمت داشت اما علی رغم همه تلاش های پزشکی شب گذشته به شهادت رسید.#
محموله میلیاردی کالای قاچاق در"سمیرم"
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان "سمیرم" از کشف یک محموله شامل انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ "سهراب قرقانی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو۱۰۰ بطری روغن ذرت ، ۱۹۱ بسته کاپوچینو،۳۵۳ بطری شکلات صبحانه، ۳۶ قوطی کره بادام زمینی،۴۰ بسته شیر فندق ، ۲۰بطری مایع لباسشویی،۱۲۰ بطری سس، ۹۶ بسته بیسکویت، ۹۶ قوطی شیر عسل، ۴ هزار و ۵۶۰قوطی نوشیدنی، ۸ بسته آدامس، ۴۷ بسته قرص جوشان و ۲۴ بسته رشته سوپ خارجی کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد بیان داشت: محموله و خودرو توقیف و راننده نیز دستگیر شد.
سرهنگ قرقانی از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و افزود: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شده است .
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.#
مامور پلیس اصفهان کیف پول توریست درمانی را به مالک بازگرداند
گروه استان ها_اصفهان_جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: یک کیف که حاوی مقادیر زیادی دلار،دینار و ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال وجه نقد کشورمان بود توسط یکی ازماموران پلیس اصفهان به مالک که یک توریست درمانی بود بازگردانده شد.
سرهنگ "حسین حسین زاده" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: یکی از ماموران کلانتری ۳۵ بازار "اصفهان" حین گشت زنی در محدوده عمارت "عالی قاپو" یک کیف زنانه را درکنار نیمکتی پیدا کرد.
وی افزود: این کیف حاوی ۵۱قطعه اسکناس۱۰۰دلاری،۵۸ قطعه اسکناس۲۵ هزار دینارعراقی،۵ قطعه اسکناس۵۰ هزاردینارعراقی،یک قطعه اسکناس یک هزار دینارعراقی،۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال وجه نقد، یک دستگاه تلفن همراه سامسونگ و یک رشته گردنبند تزیینی بود.
این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه یک سیم کارت کشور عراق در کیف بود ، اقدامات تخصصی برای شناسایی مالک انجام شد و در کم تر از یک ساعت مالک آن که از اتباع کشور عراق بود شناسایی شد.
جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه این توریست برای مداوای چشمانش این پول را تهیه و به کشور ما مسافرت کرده بود اظهار داشت: امانت داری و وظیفه شناسی یک مامور پلیس باعث شد این پول که برای مداوا تهیه شده بود به مالک بازگردانده شود و این توریست درمانی برای همه سخت کوشان پلیس آرزوی سلامتی و موفقیت در کارهایشان کرد.
کشف ۱۰کیلو تریاک درخورو بیابانک
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان "خور و بیابانک" از کشف مقدار۱۰کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پراید خبر داد.

سرهنگ "نعمت خلیلی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید رشیدی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مقدار ۱۰ کیلوگرم تریاک که در صندوق عقب بود کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
کشف ۱۸کیلو تریاک درشهرضا
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان "شهرضا" از کشف مقدار۱۸کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری سمند خبر داد.

سرهنگ "صادق کاظم زاد" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مقدار ۱۸ کیلوگرم تریاک که در صندوق عقب بود کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرضا
گروه استان ها _ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان "شهرضا" از کشف ۳۱ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک شرکت خبر داد.
سرهنگ "صادق کاظم زاد" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شهرضا از خبری مبنی بر دپوی فرآورده های نفتی در یک شرکت مواد شیمیایی مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی های لازم از محل بازرسی کردند که ۳۱ هزار و ۵۰۰ لیتر مشتقات نفتی قاچاق کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کلیه سوخت های کشف شده تحویل پالایشگاه شد اظهار داشت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و سوخت برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.
دستگیری سارق طلاهای یک کودک دراصفهان
گروه استان ها_اصفهان_ خانم جوانی که طلاهای کودکی خردسال را در یکی از محله های شهرستان اصفهان سرقت کرده بود، در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: روز قبل شخصی در تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارشی از سرقت طلاهای کودکی خردسال را اعلام کرد و بلافاصله تیمی ازماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.
وی افزود: در انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که زمانی که دختربچه ای خردسال مشغول بازی در مقابل منزلشان بوده، خانم جوان ناشناسی اقدام به سرقت گوشواره های او کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: با اعلام این خبر، تحقیقات تخصصی پلیس در این خصوص آغاز شد و سرانجام ماموران کلانتری ۱۵ ، در کمتر از ۲ ساعت یک خانم را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اضافه کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا