پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

محموله باطری های قاچاق به مقصد نرسید

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان،سرهنگ “محمدحسین باباکلانی”  گفت : ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.
وی افزود: این خودرو حامل ۲۰ پالت باطری خارجی فاقد مدارک گمرکی بود که توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال ارزش گذاری شد.
سرهنگ باباکلانی بیان داشت : در این زمینه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد : قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و افزایش بیکاری جوانان کشور را فراهم می کند که از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار مربوطه را به پلیس اطلاع دهند.
**عدم توجه به جلو ۳ کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک کامیون کشنده ماک در محور “مورچه خورت-میمه” و فوت ۳ نفر و مجروحیت ۵ نفر خبر داد.
سرهنگ “حسین پورقیصری” ، گفت : ماموران پلیس راه “شاهین شهر-کاشان” از برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک کامیون کشنده ماک در محور “مورچه خورت-میمه” مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی ۳ سرنشین پژو در دم فوت و ۵ سرنشین دیگر این خودرو به شدت مجروح شدند.
سرهنگ پورقیصری در پایان با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توجه به جلو توسط راننده پژو اعلام شده است از رانندگان خواست ، با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.
**۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال گوشی قاچاق در اصفهان کشف شد
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۲محموله گوشی تلفن همراه خارجی به ارزش ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و دستگیری ۲ قاچاقچی خبر داد.
سرهنگ “ستار خسروی” گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی اصفهان از انبار کردن دو محموله گوشی خارجی قاچاق در۲ واحد صنفی ، مطلع و جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت : پس از هماهنگی با مقام قضائی از این ۲ واحد صنفی بازرسی شد که تعداد ۳۳۸ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
سرهنگ ستاری خسروی با اشاره به اینکه ارزش گوشی های کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است افزود: در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
رئیس آگاهی اصفهان در پایان از شهروندان خواست ، هرگونه اطلاعات واخبار مربوطه به قاچاق کالا ویا دیگر موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا