تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

تحویل ۲۰ پرونده بزرگ اقتصادی به محاکم قضائی توسط پلیس امنیت اقتصادی/کاهش ۱۱ درصد تصادفات زائران اربعین

به گزارش سرمایه گستران، ، سردار “حسین اشتری” در حاشیه آئین افتتاحیه پروژه های نهضت عمرانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اظهارداشت: گام های بزرگی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان در زمینه تجهیز یگان ها و به روز کردن تجهیزات برداشته شده است.
وی افزود: نیروی انتظامی با تمام توان، ظرفیت و داشتن نیروهای خدوم و جهادی در حال خدمتگزاری است و به میزانی که تجهیزات و ابنیه ارتقاء پیدا کنند، خدمت رسانی نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت.
عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از ابزارهای اصلی هوشمند سازی پلیس، داشتن نیروهای حرفه ای است، گفت: نیاز دیگر زیرساخت ها و استفاده از تجهیزات به روز و بانک های اطلاعاتی می باشد؛ البته در این راستا نیروی انتظامی گام های بزرگی برای هوشمند سازی برداشته است .
سردار اشتری افزود: در راستای تسهیل خدمات رسانی به مردم و افزایش سرعت در ماموریت ها نیز اقدامات خوبی انجام شده و ان شاءالله تا پایان سال ۱۴۰۰ به مراحل خوبی خواهیم رسید.
فرمانده ناجا از استقرار نیروهای پلیس در ۱۴ گمرک اصلی کشور تا پایان امسال خبرداد و گفت: با اقدامات خوب پلیس امنیت اقتصادی، ۲۰ پرونده بزرگ اقتصادی و بیش از ۳۰۰ پرونده دیگر تشکیل و به محاکم قضائی تحویل داده شده است.
وی به اقدامات ناجا در ماموریت بزرگ اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی در این ماموریت بزرگ که باعث عزت برای جهان اسلام شد، بهترین خدمات را ارائه داد و برگ دیگری برای خدمتگزاری به مردم را در کارنامه خود ثبت کرد.
سردار اشتری به امنیت بسیار مطلوب مرزها در ایام اربعین اشاره و از صدور ۲ میلیون گذرنامه و گذر موقت برای تردد زائران خبرداد و گفت: تصادفات علی رغم افزایش ۲۰ درصدی استفاده از خودرو شخصی، ۱۱ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است.
عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس، بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد اطلاعات پلیس در خصوص آسیب های اجتماعی و جرایم توسط شهروندان گزارش می شود و دیگر کشفیات با تلاش همکاران و استفاده از تجهیزات و توانمندی های حرفه ای صورت می پذیرد که بحمدالله کشف و پیگیری ها نیز ۱۵ درصد افزایش داشته است.
سردار اشتری به اشاره به هدف گذاری ناجا برای کاهش ۱۲ درصدی تصادفات رانندگی در سال جاری گفت: امید است، این روند کاهشی ادامه داشته باشد و بتوانیم با استفاده از بهبود زیر ساخت ها، ایمن سازی خودروها و افزایش فرهنگ رانندگی به شاخص های خوبی دست یابیم.
فرمانده ناجا در پایان ضمن تقدیر از متولیان ستاد اربعین، با بیان اینکه علی رغم افزایش ۷۴ درصدی زائران نسبت به سال گذشته، هر نفر کمتر از ۳ ثانیه از گیت ها عبور می کرد، گفت: نقش نیروی انتظامی در ماموریت اربعین از تامین امنیت مرزها و خدمات رسانی مطلوب به زائران و تسهیل در تردد آنها بی بدیل بوده است.
***دوران دفاع مقدس، تابلوی زیبای معنوی است/ لزوم الگوپذیری جوانان از شهید “زرین” و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار/ مقابله بی وقفه ناجا با هر نا امنی و هنجارشکنی
فرمانده ناجا با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس تابلوی زیبای معنوی است، گفت: امروز در این نیرو باب شهادت همچنان باز بوده و در راه مبارزه با تروریسم، قاچاقچیان موادمخدر، اشرار و دیگر موارد امنیتی شهدای گرانقدری را تقدیم می کند.
سردار “حسین اشتری” در یادواره شهید “عبدالرسول زرین” و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار که در استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: امروز امنیت کشورمان به واسطه رشادت های رزمندگان اسلام و خون شهیدان است.
عالی ترین مقام نیروی انتظامی بیان داشت: علت پیروزی در دوران دفاع مقدس توکل و توسل به خدا بود، رزمندگان فقط برای رضای الهی و دفاع از میهن اسلامی می جنگیدند و به واسطه داشتن روحیه مجاهدانه و انقلابی موفق شدند، امروز نیز اگر در عرصه های مختلف پیشرفت می کنیم به واسطه تأسی از همین روحیه بوده که همچنان جاری و ساری است.
سردار اشتری با تاکید بر اینکه موفقیت جوانان دهه هفتادی ما در عرصه های مختلف دفاعی و علمی به واسطه تأسی از شهدا و سیره آنان است، گفت: امروز فرماندهان ما در جبهه مقاومت از شهیدانی نظیر: “همت، باکری، خرازی، ردانی پور، میثمی وکاظمی” تأسی و الگو می گیرند، هر چند که آن ها را ندیدند.
وی با اشاره به اینکه امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: «هر موقع به دفاع مقدس پرداختیم زوایای جدیدی برای ما باز شد»، افزود: دوران دفاع مقدس تابلوی زیبای بزرگی است که از فاصله دور می بینیم، هر چه نزدیک می شویم زیبایی آن نیز افزایش می یابد که این یک زیبایی معنوی است.
سردار اشتری بیان داشت: پیروزی هایی که امروز در جبهه مقاومت به دست می آید به واسطه توکل به خداوند و تأسی به شهداست، شهدای ما از ولی فقیه اطاعت می کردند و این اطاعت دلیل اصلی موفقیت در عرصه های مختلف بوده و هست، “سید حسن نصرالله” در سخنان خود گفته است:«تمام موفقیت ما به خاطر پیروی از ولی فقیه و امام زمان (عج) است، خیمه امام حسین (ع) خیمه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است».
فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: این ۱۲۰۰ شهید ورزشکار روحیه جوانمردی، ایثارگری و ایستادگی در مقابل ظلم را داشتند و در این راه شهید شدند و باید امروز برای جوانان ما الگو باشند.
وی افزود: شهید “حججی” که در مقابل دشمنان شجاعانه ایستادگی کرد به سرچشمه ای وصل شده بود که با هیچ چیز قابل قیاس نیست، جوانان با الگو گیری و تاسی از راه شهدای ورزشکار ادامه دهنده راه و هدف آنها خواهند بود، مانند خانم ورزشکاری که حاضر نیست در مقابل رقیبی که از کشور اشغالگر قدس است، بایستد یا ورزشکاری که مدال خود را تقدیم مقام معظم رهبری می کند که این ها ادامه دهنده راه شهدای ورزشکار هستند.
فرمانده ناجا تصریح کرد: شهید “زرین” روحیه انقلابی و شجاعانه داشت، خط شکن، شجاع و آماده بود و در کار خود نیز بسیار حرفه ای عمل می کرد.
عالی ترین مقام انتظامی کشور، گفت: کارکنان نیروی انتظامی در راه مبارزه با اشرار، تروریسم، قاچاقچیان مواد افیونی و تامین امنیت شبانه روز تلاش می کنند و این باعث افتخار است که حافظ جان، مال و ناموس مردم باشیم چرا که سالیانه حدود ۵۰ شهید تقدیم انقلاب و حفظ ارزش های اسلامی می شود و ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
فرمانده ناجا تاکید کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید ترویج گفتمان انقلاب را داشته باشیم و راهبرد ایستادگی فعال و راهکار های تقویت آن را دنبال کنیم با هر نا امنی، هنجار شکنی و تهدید مقابله و ایستادگی کنیم چراکه هر جا ایستادگی کردیم پیروز شدیم و رمز موفقیت ما ایستادگی و حفظ ارزش های انقلاب با پیروی از تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا