شهر و جامعهعناوین اخبار

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش سرزمایه گستران و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در دومین روز از آبان ماه ۱۳۹۸ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به اتفاق هیئت همراه با مدیرکل ، معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس اداره سلامت و تندرستی این اداره کل دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار که به منظور بررسی مسائل محیط زیست و فرهنگ سازی در مدارس استان اصفهان برگزار شد مدیرکل آموزش وپرورش استان با اشاره به این موضوع که حفظ محیط زیست یک مسئولیت اجتماعی است اظهار داشت : به منظور سرعت بخشیدن به همکاری ها ، نباید فقط منتظر عقد تفاهم نامه بود و می بایست همراهی بیشتر در تعامل بین دو دستگاه به وجود آید .

گفتنی است آموزش و پرورش استان اصفهان در سی امین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دختر و پسر سراسر کشور با شعار « دانش آموز ورزشکار ، دوستدار محیط زیست » به عنوان تیم برتر حامی محیط زیست معرفی و با اهداء تندیس از طرف وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفت . همچنین اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان در سه سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر کشور در حوزه محیط زیست گردیده است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا