تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان که پیرامون برنامه ریزی در خصوص سومین یادواره هزار شهید شرق اصفهان برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه ویژه به ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه، خاطرنشان کرد: همگان باید با تکیه بر باورها و اعتقادات عمیق دینی نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده، نو و بدیع در بارور کردن اینگونه برنامه ها و نحوه اجرای آنها، مشارکت نمایند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه باید یادواره ای در شأن و جایگاه شهدا، برگزار گردد، گفت: بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی، مدیران دستگاه های مختلف شهرستان و همچنین خیرین باید باتوجه به شأن و منزلت شهید و شهادت، همکاری و مشارکت لازم را در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این یادواره، داشته باشند و جوانب مختلف طرح ها و برنامه های پیشنهادی آن، بررسی گردد

سیستانی افزود: دستگاه های ذی مدخل باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب برنامه های هنری قبل ییا همزمان با برگزاری سومین یادواره هزار شهید شرق اصفهان، اقدام نمایند.

وی عنوان کرد: ما باید با ارائه بهترین راهکارها در جهت رضایتمندی مردم بالاخص خانواده های معظم شهدا، بکوشیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه بسیج در همه عرصه های نظام و انقلاب، حضور فعال و مؤثر داشته است، اذعان داشت: بسیج همواره در مقام حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیشگام بوده و همکاری بسیج در برگزاری یادواره ها، نقش بسزایی دارد.

سیستانی تصریح کرد: باید کمیته علمی-پژوهشی با محوریت دبیر ستاد برگزاری یادواره هزار شهید شرق اصفهان، و عضویت دستگاه های ذی مدخل، تشکیل گردد تا بتوانیم پیام و مفهوم ایثار و ازخودگذشتگی را به درستی انتقال دهیم.

وی با اشاره به اهمیت انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی به مردم، افزود: صدا و سیما، اصحاب رسانه و فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان اظهار داشت: نمایشگاهی در حاشیه این یادواره برپا گردد و بخشی از صحنه های دفاع مقدس بازسازی و به نمایش گذاشته شود.

سیستانی با تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری، خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه یادواره ها باید مشوق و محرک مردم برای مشارکت حداکثری در همه عرصه ها بالاخص انتخابات باشد؛ چراکه حضور پرشور مردم در انتخابات مؤثرترین عامل در دفاع از نظام و کشور است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا