تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

منابع انسانی، مهمترین سرمایه نیروی انتظامی است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار” مهدی معصوم بیگی” در همایش تجلیل از خانواده های کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: امروز نه تنها در تاریخ تشیّع روز بسیار بزرگی است بلکه در حقیقت سرآغاز معینی در تاریخ اسلام و تاریخ تشیّع و روزی است که دل همه مستضعفان و آزادی خواهان در طول تاریخ و در گذر زمان شادمان شد.

وی افزود: امروز سرآغازی است که باید آن را شروع امید و امیدواری جهان تشیّع دانست، امیدی که ایجاد سازندگی، نشاط و ایجاد مسیر صلاح و رستگاری و درستی را برای ما رقم می زند.

سردار معصوم بیگی با طرح این سوال که ما به عنوان یک مسلمان و یک شیعه چه کاری باید انجام دهیم که بستر های ظهور امام زمان (عج) فراهم شود؟ گفت: ما بایستی امیدوارباشیم، با ظلم مقابله کنیم و در این راه با آزادگان جهان هم راستا شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع خانواده و اهمیت آن در جامعه پرداخت و گفت: بی شک مهمترین ابزار تشکیل یک خانواده موفق اخلاق و محبت است و برای اینکه ساختمان خانواده را محکم کنیم بایستی طبقات متعددی از محبت، خیرخواهی، خیراندیشی و اخلاق را در کنار هم قرار دهیم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: نباید صحنه زندگی را با میدان جنگ اشتباه بگیریم، صحنه زندگی کاشتن گل های متعدد در بوستان زندگی است نه کاشتن مین های متعدد در زندگی چون اگر حرف های نامربوط به هم بزنیم ،اگر شکایت کنیم ،اگر خیرخواه هم نباشیم این ها مین هایی هستند که در مسیر زندگی کاشته ایم و بدون تردید خاصیت مین منفجر شدن است. اما اگر گل های رنگارنگ بکاریم، زندگی ما معطر می شود. این اثر وضعی اخلاق ، خیرخواهی و خیراندیشی است.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: لازم می دانم از نقشی که شما خانواده های محترم در حمایت ، همراهی و پشتیبانی از کارکنان نیروی انتظامی دارید صمیمانه تشکر می کنم، اگر امروز نیروی انتظامی در استان اصفهان می درخشد و در قله آمادگی و اوج قرار دارد برای این است که نقش شما خانواده ها در حمایت و پشتیبانی از کارکنان این نیرو برای اجرای بهتر ماموریت های خود نقش اول و بی بدیل است.

وی با اشاره به جایگاه ممتازی خانواده در دین مبین اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: امروز روانشناسان و جامعه شناسان بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال که اسلام بر تحکیم خانواده تاکید می کرد می گویند خانواده را حفظ کن تا حفظ شوی و خانواده را حفظ کن تا جامعه خوبی داشته باشی و اگر می خواهی جامعه موفقی داشته باشید باید خانواده های موفق داشته باشید.

وی در ادامه گفت: ما ۳ راهبرد را در فرماندهی انتظامی استان اصفهان تعریف کردیم، که راهبرد اول تحرک عملیاتی، راهبرد دوم معیشت و افزایش انگیزه کارکنان و راهبرد سوم نهضت عمرانی است.

سردار معصوم بیگی، اظهار داشت: در راهبرد دوم ۱۶ طرح خادم را به اجرا گذاشتیم که آخرین آن ها مربوط به این است که اگر برای همکاری مشکلی پیش آمد و وی براثر تصادف و یا بیماری خانه نشین شد و این موضوع به تائید پزشک رسید ، تمام حقوق و مزایای او باید کاملاً پرداخت شود.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه منابع انسانی، مهمترین سرمایه نیروی انتظامی است اظهار داشت: معتقدم، باید نیروی انسانی سازمان همواره سرپا ، پرنشاط، با انگیزه و با صلابت باشد و هیچ گونه دغدغه معیشتی در زندگی خود نداشته باشد چون او ماموریت تامین نظم و امنیت را انجام می دهد و دیگر امورات جامعه در گرو ماموریت او است.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: همه اقشار جامعه مدیون شما کارکنان نیروی انتظامی هستند برای اینکه شما امنیت را تامین می کنید تا آن ها با راحتی به امورات زندگی خود بپردازند و من صمیمانه قدردان شما و قدردان همسران و فرزندان عزیز شما هستم.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا