شهر و جامعهعناوین اخبار

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و شرکت گاز استان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در بیستمین روز از آبان ماه ۱۳۹۸، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با همراهی میرپور معاون پشتیبانی و برنامه‌ریزی و جمعی از مشاورین مدیرکل با حضور در شرکت گاز استان با مدیرعامل و اعضای این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در راستای افزایش تعاملات و همکاری ها صورت پذیرفت علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ضمن قدردانی از همکاری های قبلی آموزش و پرورش بیان داشت: به دنبال افزایش همکاری با آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی مصرف برای فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها و نیز تشکیل اتاق فکر و ایده‌پردازی جهت افزایش آگاهی عمومی در خصوص ایمنی مصرف گاز هستیم.

اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام هفته وحدت اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادها و سازمان‌های کشور و استان که بخش قابل توجهی از آمار جمعیتی را شامل می‌شود همانند گذشته از برگزاری دوره‌های آموزشی و آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و اولیا در تمامی زمینه‌ها به ویژه ایمنی مصرف گاز استقبال می‌کند.

شایان ذکر است که در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و شرکت گاز استان به امضای طرفین رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا