شهر و جامعهعناوین اخبار

مروری بر تولیدات تصویری حوزه هنری اصفهان از ابتدا تاکنون

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، به نقل از نرگس رجایی مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری این برنامه با عنوان «مروری بر تولیدات تصویری حوزه هنری اصفهان از ابتدا تاکنون» در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ آبان ماه ۹۸ در ساعت ۱۶ الی ۲۰ با حضور کارگردان و عوامل این فیلم ها به نمایش درخواهد آمد.
وی گفت: این تولیدات در قالب فیلم های کوتاه داستانی و مستند و همچنین انیمیشن اکران خواهند شد و در میان این آثار برخی از فیلم ها و انیمیشن ها تولیداتی هستند که در جشنواره های مختلف حائز رتبه شده اند.
رجایی خاطرنشان کرد: این برنامه به مناسبت روز حماسه اصفهان (۲۵ آبان ماه) برگزار می شود و به مرور تولیدات تصویری حوزه هنری اصفهان در این سالها می پردازد.
مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به یکی از رسالت های حوزه هنری که ساخت و تولید آثار فاخر هنری است ادامه داد: تولید فیلم ها و آثار کوتاه ارزشی با توجه به اهمیت هنرسینما و تاثیرگذاری این هنر بر نسل جوان همیشه مورد توجه حوزه هنری و سینماگران مرتبط با این نهاد بوده است و این برنامه با همین رویکرد و همزمان با روز حماسه و ایثاراصفهان برگزار می شود.
گفتنی است، برنامه ی مروری بر تولیدات تصویری حوزه هنری اصفهان از ابتدا تاکنون در ساعت ۱۶ الی ۲۰ روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ماه در سالن سوره حوزه هنری اصفهان واقع در خیابان آمادگاه روبروی مهمانسرای عباسی برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا