اخبار استان ها

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ فروردین‌ماه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری سرمایه گستران، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۲۵ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین برقرار شد

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر ۱۳۷ شهرداری قزوین بر ضرورت ارتقای سطح فعالیت و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، بر پیگیری مطالبات مردم از مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری تاکید کرد و گفت: طی یک سال گذشته ۲۵ هزار و ۹ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شده است.

تخریب یک واحد مسکونی در خرم‌آباد بر اثر بارش باران

داریوش بارانی، شهردار خرم آباد گفت: یک واحد مسکونی در محله اسدآبادی این شهر بر اثر بارش شدید و مداوم باران تخریب شد.

طغیان رودخانه ونایی / ورود به منطقه گردشگری ونایی بروجرد ممنوع شد

امیر دبیری، شهردار ونایی گفت: طغیان رودخانه ونایی که بر اثر بارش شدید باران از بامداد پنجشنبه شروع شده باعث آب‌گرفتگی جاده ونایی شده و ورود به منطقه گردشگری ونایی تا ۴۸ ساعت آینده ممنوع است.

آماده‌باش خودروهای امدادرسان تخصصی سازمان پسماند تهران برای بارش‌های پیش‌رو

رضا شرفی، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش خودروهای امدادرسان تخصصی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای بارندگی‌های پیش‌رو خبر داد.

انجام عملیات رفع آب‌گرفتگی در معابر شهر سنندج / نیروهای خدمات شهری در آماده‌باش کامل

عرفان فتحی، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از انجام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر و امدادرسانی به شهروندان طی بارش‌های شدید از شبانه روز گذشته توسط نیروهای خدمات شهری و آتش نشانی شهرداری سنندج در سطح شهر خبر داد.

به‌روزرسانی و اورهال کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری رفسنجان پس از یک‌دهه

سعید قندی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با اعلام خبر به‌روزرسانی و اورهال کارخانه آسفالت این سازمان پس از یک‌دهه، از مزایای آن در جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و افزایش چشم‌گیر کیفیت آسفالت یاد کرد.‌

میزبانی از شهروندان روزه‌دار در ضیافت نور

راحله حاجیان، مشاور شهرداری در امور بانوان و خانواده ضمن گرامیداشت لیالی قدر و تسلیت ایام شهادت امیر مؤمنان حضرت علی (ع)، گفت: ویژه برنامه ضیافت نور به همت کارکنان فرهنگسرای عفاف و حجاب شهرداری ساری مستقر در بوستان خانواده با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ساده زیستی و نهادینه کردن فرهنگ مشارکت و همدلی برپا شد.‌

ساماندهی پارکینگ بازار بزرگ مشروطه

بهروز قاسمی، مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان از ساماندهی پارکینگ بازار بزرگ مشروطه خبر داد.‌

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا