تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

تقدیر از همکاری شرکت گاز استان اصفهان در تکمیل خطوط مترو

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان و جمعی از مدیران این شرکت، از پروژه اجرای خط دوم قطار شهری اصفهان بازدید کردند.

سید مصطفی علوی، با اشاره به بهره مندی بیش از یک میلیون و۸۷۰ هزار مشترک از گاز طبیعی در سطح استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار کیلومتر شبکه گاز، یک میلیون و ۱۰۰ هزار انشعاب و یک هزار و ۱۱۱ کیلومتر خط انتقال در سطح استان وجود دارد که نیازمند مراقبت و نگهداری مخصوص به خود است.

وی، با تاکید بر ضرورت توجه سازمان قطار شهری به شبکه خطوط گاز رسانی بویژه در مواقع حفاری زمین به منظور پیشگیری از حوادث انفجار و آتش سوزی، افزود: شرکت گاز استان اصفهان  هر گونه همکاری و تعامل در جهت ساخت خط دوم قطار شهری اصفهان را دارد.

مهندس علوی، تصریح کرد: قطار شهری به عنوان یک زیرساخت بنیادی در حمل و نقل عمومی کلان شهر اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین، محمدرضا بنکدار مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان، با اشاره به اینکه در حال حاضر خط یک مترو اصفهان به طول ۲۰ کیلومتر در حال بهره برداری است و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار مسافر را جابجا می کند، گفت: بدون شک دستاوردهای صورت گرفته در تکمیل خط یک به دلیل همکاری وتعامل خوب همه ارگان ها بویژه شرکت های خدماتی که دارای شبکه و شریان های زیر زمینی هستند، می باشد.

وی،با اشاره به اینکه طول خطوط مصوب سازمان قطار شهری ۵۵ کیلومتر است، افزود: عملیات اجرایی خط دوم قطار شهری درحال انجام است.

لازم به ذکر است، در پایان این بازدید مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از تعامل سازنده و همکاری این شرکت در اجرای پروژه های سازمان قطار شهری اصفهان قدردانی نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا