شهر و جامعهعناوین اخبار

حوزه هنری اصفهان حامی دوازدهمین همایش ملی تاریخ شفاهی ایران/مروری بر تولیدات تصویری حوزه هنری اصفهان از ابتدا تاکنون

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، به نقل از منصور قربانی مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری اصفهان دوازدهمین همایش ملی تاریخ شفاهی ایران از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه در تالار صائب دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان با همکاری تعدادی از ارگانها و نهادهای انقلابی برگزار می شود، در این همایش حوزه هنری به عنوان یکی از حامیان اصلی اقدام به نمایش و ارائه کتاب های منتشر شده در زمینه تاریخ شفاهی می نماید.

وی افزود: این همایش در چهاربخش به ارائه مقالاتی با موضوعات محوری میدان ها، ضرورت های تاریخ شفاهی صنعت مهندسی و پشتیبانی دفاع مقدس، کاربست ها و کارکردهای تاریخ شفاهی صنعت، مهندسی و پشتیبانی دفاع مقدس، امکان و آسیب در تاریخ شفاهی صنعت و مهندسی و پشتیبانی دفاع مقدس می پردازد.

قربانی خاطرنشان کرد: در دوازدهمین همایش ملی تاریخ شفاهی ایران بسیاری از فعالان تاریخ شفاهی ایران مانند دکتر مرتضی دهقان نژاد، دکتر محمدعلی چلونگر، حجت الاسلام سعید فخرزاده، دکتر اصغر منتظرالقائم، استاد مرتضی رسولی پور و دکتر بهمن زینلی، استادعلیرضا کمری، دکتر ططری و دکتر علی اکبر جعفری، محسن کاظمی حضور خواهند داشت.

***مروری بر تولیدات تصویری حوزه هنری اصفهان از ابتدا تاکنون

واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان در نظر دارد فیلم های کوتاه تولیدی خود را در سالن سوره اکران کند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، به نقل از نرگس رجایی مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری این برنامه با عنوان «مروری بر تولیدات تصویری حوزه هنری اصفهان از ابتدا تاکنون» در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۴ و ۵ دیماه ۹۸ در ساعت ۱۶ الی ۲۱ با حضور کارگردان و عوامل این فیلم ها به نمایش درخواهد آمد.

وی گفت: این تولیدات در قالب فیلم های کوتاه داستانی و مستند و همچنین انیمیشن اکران خواهند شد و در میان این آثار برخی از فیلم ها و انیمیشن ها، تولیداتی هستند که در جشنواره های مختلف حائز رتبه شده اند.

رجایی خاطرنشان کرد: این برنامه یکی از ویژه برنامه های واحد هنرهای تصویری برای معرفی آثار و هنرمندان این عرصه است که به مرور تولیدات تصویری حوزه هنری اصفهان در این سالها می پردازد.

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به یکی از رسالت های حوزه هنری که ساخت و تولید آثار فاخر هنری است ادامه داد: تولید فیلم ها و آثار کوتاه ارزشی با توجه به اهمیت هنرسینما و تاثیرگذاری این هنر بر نسل جوان همیشه مورد توجه حوزه هنری و سینماگران مرتبط با این نهاد بوده است و این برنامه با همین رویکرد برگزار می شود.

گفتنی است، برنامه ی مروری بر تولیدات تصویری حوزه هنری اصفهان از ابتدا تاکنون در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۴ و ۵ دیماه ۹۸ در ساعت ۱۶ الی ۲۱  در سالن سوره حوزه هنری اصفهان واقع در خیابان آمادگاه روبروی مهمانسرای عباسی برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا