شهر و جامعهعناوین اخبار

تبعیضی بر اساس قومیت و مذهب برای ارائه کمک به نیازمندان وجود ندارد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز جشن‌های سال نو هم‌وطنان مسیحی، یادآور شد: دستگیری از نیازمندان و حمایت از محرومان از موارد برجسته در سیره عملی همه پیامبران الهی است و از توصیه‌های مؤکد ادیان ابراهیمی است.

وی با اشاره به خدمات ارائه‌شده توسط کمیته امداد به نیازمندان استان اصفهان، گفت: دستگیری و کمک به همنوعان و هم‌وطنان نیازمند در راستای دستورات همه پیامبران الهی است و در کمیته امداد اصفهان تبعیضی بر اساس قومیت و مذهب برای ارائه کمک وجود ندارد.

متین پور بابیان اینکه بیش از ۱۰۹ هزار خانوار نیازمند در سراسر استان از تحت پوشش کمیته امداد هستند، خاطرنشان ساخت: دین، مذهب و قومیت در شرایط ورود به چرخه حمایتی این نهاد وجود ندارد و در حال حاضر خانوارهای نیازمند مسیحی نیز از همه خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان همچنین تاکید کرد: جامعه مسیحیان استان همانند سایر فعالیت های اجتماعی خود، در زمینه کمک به نیازمندان نیز فعال هستند و نیکوکاران و خیران ارمنی در عرصه خیر و احسان حضور ملموسی دارند.

وی عرصه خیر و احسان را عامل نزدیکی قلوب توصیف کرد و گفت: مشارکت در فراهم کردن شرایط زندگی آبرومندانه برای نیازمندانی که توان تأمین مؤثر معاش خود را ندارند از توصیه‌های مؤکد همه ادیان است و نیکوکاران گران‌قدر اصفهانی می‌توانند با شماره‌گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* و همچنین مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir در عرصه خیر و احسان شریک شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا