شهر و جامعهعناوین اخبار

کمک کمیته امداد اصفهان به ۱۴۶۶۲ خانوار اجاره نشین

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، هادی بنایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه هزینه‌های مربوط به مسکن سهم بزرگی از سبد مخارج خانوارهای نیازمند شهری را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: کمک به تأمین مسکن و سرپناه مناسب برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزتمندی آن‌هاست.

بنایی خرید و احداث مسکن مناسب برای نیازمندان در شهرها را با مشکلات زیادی مواجه دانست و گفت: در این شرایط حمایت از مددجویان از راه پرداخت کمک‌هزینه اجاره ماهیانه و همچنین مشارکت در تأمین ودیعه مسکن، عملی‌تر و سریع‌تر است.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۶۶۲ خانوار از جامعه تحت حمایت این نهاد اجاره نشین هستند، تأکید کرد:  بیش از سه میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان در ۹ ماهه سال ۹۸ در قالب کمک هزینه اجاره و کمک به تأمین ودیعه در اختیار این خانوارها قرار گرفته است.

بنایی خرید و ساخت مسکن مناسب در بسیاری از نقاط کلانشهرهایی مانند اصفهان را سخت و پرهزینه توصیف کرد و گفت: محدودیت منابع باعث می شود که برای حمایت مؤثر از این نیازمندان و جلوگیری از گسترش شدت فقر، ارائه تسهیلات مرتبط با سکونت استیجاری ضروری باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا