شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

پخش ۸۴۰ دقیقه برنامه رادیو – تلویزیونی مصرف ایمن و بهینه گاز از صدا و سیمای اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی بیان داشت: با توجه به شروع فصل سرد سال و ضرورت اطلاع رسانی نکات ایمنی، هشدار مخاطرات نشت گاز، حوادث آتش سوزی، انفجار، و راهکارهای جلوگیری و کنترل نشت گاز و همچنین صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز استان اصفهان اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با صدا و سیمای مرکز استان در جهت تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی نمود.

وی، افزود: در سالجاری دو برنامه ۴۵ دقیقه ای با عنوان “گفتگوی هفته” و ۱۰ برنامه ۵ دقیقه ای در برنامه اجتماعی ” اصفهان امروز” از شبکه پنج صدا و سیمای مرکز اصفهان تولید و پخش گردید.

علوی، همچنین۲۰ برنامه پیام کوتاه رادیویی با عنوان”آیا می دانید که؟”، ۲۰ برنامه ۵ دقیقه ای با عنوان “ساده اما حیاتی”، ۲۰ برنامه۱۰ دقیقه ای مشارکتی  فصلی با عنوان ” گاز و ایمنی” و ۲۰ برنامه ۲ دقیقه ای با موضوع ” عبرت آموزی از حوادث گاز” برنامه های رادیویی است که امسال با موضوع مصرف بهینه و ایمن گازطبیعی تولید و پخش شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، هدف از تولید و پخش این برنامه ها را با توجه به جایگاه و اثر گذاری رسانه ملی به عنوان یکی از پر مخاطب ترین رسانه های عمومی، ترویج فرهنگ استفاده بهینه و ایمن در زمینه مصرف گاز طبیعی بر شمرد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا