حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

دکترقلابی دستگیر شد/کشف ۱۲۳ کیلو تریاک در اصفهان/پلمپ ۱۶ آرایشگاه زنانه متخلف در اصفهان/سرعت عمل پلیس فریدن و کشف خودروی سرقتی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “علی صادقی” اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه خانمی بدون داشتن مدارک پزشکی اقدام به ارائه خدمات درمانی می کند ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم یک گروه از ماموران به محل مورد نظر اعزام و این خانم ۴۵ ساله را که بدون داشتن هیچ مدرکی اقدام به ارائه خدمات درمانی می کرد دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه ۸۰ قلم انواع اقلام پزشکی از منزل متهمه کشف شد بیان داشت: متهمه به بزه انتسابی اعتراف و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون در پایان از شهروندان خواست، مراقب باشید فریب اینگونه افراد را نخورید و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در “شاهین شهر

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از کشف یک محموله انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری خبر داد.

 

سرهنگ “حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پاسگاه “مورچه خورت” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم از این خودرو بازرسی شد که یک دستگاه کولرگازی ، ۴حلقه لاستیک خودروی سبک، ۵۸جفت کفش، ۲ کارتن حاوی ۱۴ حلقه ترمینال برقی ، ۲ قطعه صنعتی سرامیکی ، ۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه ، ۲۵ کیلوگردوی ،تعدادی تجهیزات رایانه ای ،یک دستگاه اکودستی ۳ هزار وات.۵۰ رشته ،۶عددپیستون خودروی سنگین.یک عدد پولوس دندان پزشکی. ۲۰ حلقه توپی شانگ پلاستیکی خارجی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد بیان داشت: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ بساطی اظهار داشت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر تاکید کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

کشف ۱۲۳ کیلو تریاک در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان از کشف ۱۲۳ کیلو تریاک در بازرسی از یک کامیون کشنده و دستگیری ۲ سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ”غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای به این استان می باشند که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی مشخص شد این سوداگران به وسیله یک کامیون کشنده در حال انتقال محموله ای از جنوب کشور به مقصد استان اصفهان می باشند که یک گروه از ماموران مجرب به محل اعزام شدند.

سرهنگ صفری با اشاره به شناسایی و توقیف خودرو در یکی ورودی های استان اصفهان اظهار داشت: در بازرسی از اطاق بار این کامیون کشنده ۱۲۳ کیلو تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.#

 

پلمپ ۱۶ آرایشگاه زنانه متخلف در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی آرایشگاه های زنانه در شهر اصفهان و پلمپ ۱۶ نمونه از این واحدها خبر داد.

سرهنگ “محمد حسن اسماعیلی” در تشریح این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی و ساماندهی صنوف ، طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی آرایشگاه زنانه توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در شهر اصفهان اجرا شد.

وی اظهار داشت : در این طرح ماموران از ۱۸۶ واحد صنفی بازدید کردند که در نهایت تعداد ۱۶ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه متخلف شناخته شده و با حکم مقام قضائی نسبت به پلمپ و جلوگیری از فعالیت آنان اقدام شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین برای ۲۰ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمپ صادر و از متصدیان ۶۵ واحد صنفی تعهد کتبی اخذ شد که در صورت عمل نکردن به موارد اعلامی در زمان مقرر با آنان نیز برابر قانون برخورد می شود.

سرهنگ اسماعیلی با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس گفت: از عموم شهروندان می خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی به پلیس اطلاع دهند.

انفجار گاز در “خمینی شهر”۳ نفر را راهی بیمارستان کرد

گروه استان ها- اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از مجروح شدن ۳ نفر از اعضای یک خانواده بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز بخاری خبر داد.

سرهنگ” علی جعفری نژاد” در گفت وگو با خرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: ماموران فرماندهی انتظایم شهرستان خمینی شهر در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع انفجاری مهیب در یکی از مناطق مسکونی این شهرستان بلافاصله به منظور بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر، تصریح کرد: در این حادثه ۳ نفر از اعضای خانواده که یک مادر و ۲ فرزند ۱۰ و۱۳ ساله خود بودند به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی بیمارستان منتقل شدند .

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان نشت گاز بخاری در منزل مسکونی باعث وقوع این حادثه شده است گفت: به شهروندان توصیه می کنیم در استفاده از وسایل گرمایشی اصول و موارد ایمنی را رعایت کرده و جوانب احتیاط را در نظر بگیرند تا از از وقوع چنین حوادثی پیشگیری شود.

شورای معتمد پلیس برخاسته از دل مردم است

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از برگزاری ۷۸ جلسه شورای معتمد پلیس طی ۹ امسال خبر داد و افزود: شورای معتمد پلیس برخاسته از دل مردم و پل ارتباطی پلیس با مردم می باشد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مکرر فرموده اند که هر کجا کاری به مردم سپرده شده نتایج بهتری حاصل شده است، هدف از تشکیل شورای معتمد پلیس را استفاده از ظرفیت خود مردم دانست ،

وی یا اشاره به برگزاری ۷۸ جلسه شورای معتمد پلیس در سطح کلانشهر اصفهان در مدت ۹ ماهه گذشته افزود: افزایش رضایتمندی مردم و ارتقاء اعتماد عمومی به پلیس از مهمترین مؤلفه هایی است که نیروی انتظامی دنبال تحقق آن می باشد، در این بین جدیت و پشتکار، احساس مسئولیت، هماهنگی و همدلی و انسجام ضامن موفقیت خواهد بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تولید امنیت در سایه همدلی تحقق می یابد تصریح کرد: شهروندان سرمایه های اجتماعی پلیس هستند و همراهی و همکاری مردم و معتمدان با پلیس می تواند ضمن بالا بردن افزایش توان پلیس در مبارزه با جرائم ، موجب کاهش آسیب های اجتماعی نیز می شود.

سرهنگ خدادوست اظهار داشت: ارائه الگویی مناسب از عملکرد پلیس می تواند ضمن ایجاد احساس امنیت در سطح جامعه، موجب جلب رضایت مردمی و ایجاد آرامش خاطر برای اقشار مختلف مردم شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بزرگان و معتمدین بازوی توانمند مردمی نیروی انتظامی هستند و آرامش و ارتقاء امنیت شهروندان نتیجه تعامل این افراد با پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان یادآور شد: این شورا باید خواسته های مردم را در زمینه مدیریت آسیب ها به پلیس انتقال داده تا ما بتوانیم بهتر به مردم خدمت کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: کلانتری ها و پاسگاه ها نیز باید مهمترین اولویت خود را اجرای مستمرشورای معتمد پلیس و رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع قرار دهند و با جدیت و تلاش بسیار برای نیل به هدف نهایی گام بردارند.

بازگشت ۱۴ دستگاه پراید مسروقه به مالباختگان

گروه استان ها_اصفهان_با اجرای طرح های انتظامی ویژه توسط ماموران پلیس مرکز استان تعداد ۱۴ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته کشف و به مالباختگان تحویل دادند.

سرهنگ”محمدرضا خدادوست” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در این خصوص به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت :ماموران پلیس این شهر در پی گشت زنی های مستمر و هدفمند خود در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۴ دستگاه خودروی پراید مسروقه را کشف و به مالباختگان تحویل دادند .

وی اضافه کرد : مالباختگان از دقت ، هوشیاری، سرعت عمل و تیزبینی پلیس در انجام ماموریت ها و کشف وسایل نقلیه مسروقه در کمترین زمان ممکن تقدیر و تشکر کردند .

این مقام انتظامی در راستای پیشگیری از خسارات احتمالی سرقت وسائط نقلیه و ارتقاء امنیت اجتماعی از رانندگان خواست : اتومبیل خود را به سیستم ایمنی مانند دزد گیر صوتی، قفل پدال، قفل فرمان، قطع کننده سیستم برقی و …. تجهیز وقبل از ترک خودرو از بالا بودن شیشه ها و قفل بودن درب ها اطمینان حاصل و از مراجعه به تعمیرگاه های غیر مجاز و متفرقه و سپردن خودرو و سوئیچ آن جهت تعمیر وسرویس خوداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان همچنین از دستگیری تعدادی از سارقان در طرح مذکور خبر داد و افزود: متهمان دستگیر شده همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جریمه ۵۰۰ هزار ریالی خودروی فاقد معاینه فنی هر ۲۴ ساعت یک بار

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهور استان گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی به صورت مکانیزه و توسط دوربین های سطح شهر اصفهان هر ۲۴ ساعت یک بار ۵۰۰ هزار ریال جریمه می شوند.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: اعتبار معاینه فنی برای خودروهای شخصی ۴ سال تعیین شده است و مالکان وسایل نقلیه ای که ازساخت آنها بیش از ۴ گذشته می بایست نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام کنند.

وی افزود: خودروهای فاقد معاینه فنی در شهر اصفهان و هسته اصلی شهر توسط دوربین اعمال قانون و هر ۲۴ ساعت یک بار ۵۰۰ هزار ریال جریمه می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان از مالکان خودروها خواست، مالکان وسایله نقلیه ای که عمر خودروی آنها بیش از ۴ سال است حتما در اسرع وقت نسبت به اخذ معاینه فنی و نصب برچسب آن بر خودروی خود اقدام کنند .

سرعت عمل پلیس فریدن و کشف خودروی سرقتی

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از کشف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ سرقتی و دستگیری سارق ساعاتی پس از سرقت خودرو خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مختار بهارلو” بیان داشت : با اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک خودروی پژو ۴۰۵ در حوزه استحفاظی شهرستان فریدن ، بلافاصله کلیه گشت های انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از اجرای طرح مهار و کنترل کلیه محورهای ارتباطی ، ساعاتی پس از وقوع سرقت خودروی سرقتی توسط یکی از ماموران مشاهده و دستور ایست صادر شد.

وی افزود: راننده خودرو با سرعت بالایی متواری شد که ماموران وارد عمل شدند و در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف و سارق را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: خودرو پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده شد و سارق نیز تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن به مردم توصیه کرد: در همه حال نکات ایمنی را رعایت کنند و با بکارگیری توصیه های انتظامی فرصت های ارتکاب جرم را از سارقان سلب کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا