اخبار صنعت، معدن و تجارت

خودروی خارجی ۷۵۰ میلیون تومانی با ۲ سال اینترنت رایگان!/ عکس

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،خودروی «ای ۲» ساخته «بی وای دی» BYD e۲ برای دور دوم بازگشته است. این خودرو اولین بار در سال ۲۰۱۹ در چین معرفی شد و از ابتدا به عنوان یک وسیله نقلیه تاکسی طراحی شد.

چیزی که شرکت انتظار نداشت این بود که چقدر این خودرو محبوب خواهد شد. در عرض دو سال، این خودرو بیش از ۷۲ هزار دستگاه فروخت و اکنون با طراحی کاملا جدید بازگشته است.

«ای ۲ بی وای دی» کاملا جدید و تمام برقی وارد خانواده «اوشن» (Ocean) وارد شده و بر پلتفرم برقی ۳.۰ سوار شده است. طراحی این خودرو کاملا جدید است طول نسخه جدید این خودرو «ای ۲» (e۲) به ۴.۲۶ متر رسیده است. این خودرو به اندازه اسمارت ۱ است و تقریباً ۲۰ سانتی متر از مرسدس EQA کوتاه‌تر است.

فضای داخلی e۲ کاملا جدید است و بیشتر مطابق با سایر وسایل نقلیه ساخته شده توسط کمپانیBYD است،

تنها یک پیشرانه موجود است که انتخاب آن را بسیار آسان‌تر می‌کند. بسته باتری LFP ۴۳.۲ کیلووات ساعتی با یک موتور برقی ۹۵ اسب بخاری همراه است. در حالی که این خودرو هیچ رکورد سرعتی را نمی شکند، اما کاملا قادر است یک خانواده کوچک را در مسیرهای شهری جا به جا کند. این خودرو دارای ۴۰۵ کیلومتر برد است که برای یک سفر دور آخر هفته کافی است.

خودروی خارجی ۷۵۰ میلیون تومانی با ۲ سال اینترنت رایگان!/ عکس

قیمت BYD e۲ از ۱۴۹۵۰ دلار (حدود ۷۵۰ میلیون تومان) شروع می‌شود و نوع شیک‌تر این خودرو با صفحه نمایش چرخان بزرگ‌تر و پمپ حرارتی به قیمت ۱۵۹۵۰ دلار عرضه می‌شود. این خودرو دارای گارانتی مادام العمر برای کل پیشرانه و اتصال اینترنت ۵G رایگان به مدت ۲ سال است.

۵۸۵۸

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا