شهر و جامعهعناوین اخبار

برخورد با هنجارشکنان خط قرمز پلیس اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، ، سرهنگ “حسین حسین زاده” در جمع روسای پلیس های تخصصی و معاونت های پلیس اصفهان در کلانتری ۲۵ رهنان افزود: به زودی طرحی به نام طرح آتش تهیه و در کلانتری های هدف اجرایی خواهد شد و مردم از امنیت مطلوب تری برخوردار خواهند شد.

وی افزود: مرحله اول اجرای این طرح به صورت پایلوت با حضور عوامل پلیس های تخصصی (یگان ویژه ، پلیس اطلاعات ، مواد مخدر، یگان امداد) در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۲۵ رهنان اصفهان به اجرا در می آید و در روز های آینده در محل های آلوده با محوریت کلانتری های هدف اجرا خواهد شد.

این مقام انتظامی به وظیفه خطیر و حیاتی ناجا در برقراری امنیت اشاره و خاطرنشان کرد: مردم هر جا حضور دارند از پلیس انتظار برقراری امنیت دارند و خدمتگزاران مردم در ناجا با تمام توان خود به دنبال برآورده کردن این خواسته به حق هستند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه افزایش ضریب امنیت محله های اصفهان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد تصریح کرد:پلیس با اقتدار تمام با مجرمان مقابله خواهد کرد و هرگز اجازه جولان به هنجارشکنان را نخواهد داد تا خللی در امنیت و آرامش مردم ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه اجرای اینگونه طرح ها تاثیر مستقیم بر کاهش جرم و افزایش احساس آرامش و امنیت عمومی مردم دارد اظهار داشت: این آسایش مرهون رعایت شئونات دینی و اخلاقی مردم و تلاش ماموران انتظامی در جهت برخورد با قانون شکنان می باشد.

این مقام انتظامی در پایان هدف از اجرای این طرح را پاسخگوئی به مطالبات مردم در خصوص ایجاد امنیت پایدار در پایان سال اعلام کرد و گفت : همکاری خوب شهروندان ما را دراجرای این گونه طرح ها موفق خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خطاب به مخلان امنیت و آرامش مردم گفت: برخورد با هنجارشکنان در دستور کار پلیس است و این دسته از افراد بدانند پلیس اصفهان اجازه نخواهد داد اینگونه افراد آزادانه به فعالیت های مجرمانه خود ادامه دهند و این طرح تا رسیدن به اهداف مورد نظر ادامه خواهد داشت چراکه اعتقاد داریم کلانشهر اصفهان محل امنی برای جولان این افراد نخواهد بود و در کمترین زمان ممکن قاطعانه و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا