تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

تشریح برنامه های دفتر امور زنان با محوریت مشارکت اجتماعی و گفتگوی موثر و مهارت های ارتباطی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در هفتمین روز از بهمن ماه ۱۳۹۸ گردهمایی کارشناسان و رابطین امور زنان نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور مینایی پور مدیرکل دفتر امور زنان و مشاور مقام عالی وزارت ، اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان و ممیز مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان در محل سالن نقش جهان مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره سه شهر اصفهان برگزار شد .

در این گردهمایی مینایی پور مدیرکل دفتر امور زنان و مشاور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح برنامه های دفتر امور زنان با محوریت مشارکت اجتماعی و گفتگوی موثر و مهارت های ارتباطی اظهار داشت : امروز مشارکت آحاد جامعه در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی امری ضروری به نظر می رسد.

وی در ادامه افزود : مشارکت اجتماعی باعث افزایش حس مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس و نشاط گروهی و در نهایت کاهش آسیب اجتماعی می شود.

مینایی پور در ادامه اظهار داشت : ما باید در کار مدیریت به اصل (با مردم ونه برای مردم) را مدنظر قرار دهیم و جامعه مخصوصا زنان و دختران را تشویق کنیم تا در اداره اجتماع و کمک به حل معضلات جامعه کمک کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان و مشاور مقام عالی وزارت افزود : در طرح افزایش مشارکت اجتماعی دختران ؛ چیستی و فواید مشارکت اجتماعی ، تشکل های دانش آموزی ، و سازمان های مردم نهاد و شیوه اجرای آن در مدرسه آموزش داده می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا