شهر و جامعه

اعمال مقررات سختگیرانه بزودی در معابر و محورهای مواصلاتی استان اصفهان /پلمپ ۳۰۰مرکز اقامتی و خدماتی در اصفهان/ اعمال قانون بیش از ۴ هزار خودرو در حاشیه تفرجگاه ها و پارک ها طی ۷۲ ساعت گذشته

 به گزارش سرمایه گستران ، سردار “مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مجموعه پلیس اصفهان همه توان و ظرفیت هایش را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس “کرونا” بکارگیری کرده است.

وی از برخورد قاطع و مستمر پلیس با افراد و مراکز اقامتی و خدماتی که قوانین و مقررات را رعایت نمی کنند خبر داد و افزود: در این خصوص ۳۰۰ اماکن مانند مهمانپذیرها ، مهانسراها ، چایخانه ها ، خانه های استیجاری ، تالارها ورستوران ها پلمپ و برای۵۰۰ مکان نیز اخطاریه پلمپ صادر شده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: علاوه بر این ۹۴ نفر نیز دستگیر و ۸۱ خط تلفن از افراد کلید بدست که از آنها برای اجاره دادن خانه های استیجاری استفاده می شد با دستور قضائی مسدود شدند.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: تاکنون بیش از ۵ میلیون اقلام بهداشتی احتکار شده مانند دستکش، ماسک و الکل و دیگر اقلام بهداشتی توسط پلیس اصفهان کشف شده است.

وی به تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان مبنی بر تعطیلی مجموعه تفریحی ناژوان وصفه و تمامی تفرجگاه های استان اشاره کرد و گفت: بنابر این پارک خودروها در حاشیه پارک ها، بوستان ها و پل های تاریخی و حاشیه زاینده رود اکیدا ممنوع است و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروهایی که این مصوبه را اجرا نکنند برخورد می کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: طی ۷۲ ساعت اخیر بیش از ۴ هزار خودرو اعمال قانون شده اند و ۵۰ خودرو نیز به پارکینگ منتقل شده اند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه این خودروها ۱۵ روز در توقیف پلیس هستند بیان داشت: برای رانندگان آنها نیز نمره منفی درج و برخی محرومیت های اجتماعی را بدنبال دارد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: همچنین از ابتدای شروع طرح زوج و فرد از درب منزل در شهر اصفهان بیش از ۴۰ هزار خودرو جریمه و تعداد زیادی نیز به پارکینگ منتقل شده اند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مردم توصیه های ستاد مقابله با بحران کرونا را رعایت می کنند ، تصریح کرد: یکسری افراد معدود هستند که با عدم رعایت مقررات و انجام سفر باعث انتقال این ویروس می شوند که بزودی محدودیت های سختگیرانه در معابر و محورهای مواصلاتی استان اصفهان اجرایی می شود، به کسانی که سفر کرده اند توصیه می کنیم سریع تر برگردند و دیگران نیز، حتما در این شرایط به سفر نروند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: مدافعان امنیت با همه وجود در کنار مدافعان سلامت قرار دارند و تا زمانی که شرایط کاملاً عادی شود همه ظرفیت انتظامی استان در خدمت این ماموریت است و در عرصه و میدان حضور دارد تا ان شاء الله زنجیره انتقال ویروس هرچه زودتر قطع شود و کرونا را شکست دهیم.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا