اخبار استان هاحوادث پلیس

سرقت از کهنسالان تحت پوشش ماموروسایر حوادث روز استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،سرهنگ “محمدرضا خدادوست”، گفت: دراجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری اژیه فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با برنامه ریزی و کنترل دقیق خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این منطقه، یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل کالای دخانی قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه ۳۶ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار خارجی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

*** کشف ۲۰ کیلو ماده مخدر”گل” و “تریاک” در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۹ کیلو و ۱۳ گرم ماده مخدر “گل” و ۱۱ کیلو “تریاک” طی ۲ عملیات جداگانه خبر داد.
سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ قرار گرفت .
وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ پس از هماهنگی های لازم از مخفیگاه این افراد بازرسی کردند و ۹ کیلو و ۱۳ گرم ماده مخدر “گل” کشف کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین ماموران کلانتری “حسن آباد” نیز به یک سواری ۲۰۶ مشکوک و در بازرسی از آن ۱۱ کیلو تریاک کشف کردند.
سرهنگ خدادوست اظهار داشت: ۴ قاچاقچی طی این ۲ عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شهروندان خواست ، هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را و افرادی راکه باعث سلب آسایش خانواده ها هستند از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

***۹۸ راس دام مسروقه در “فلاورجان” توقیف شد

گروه استان ها- اصفهان- سرپرست انتظامی شهرستان “فلاورجان” از دستگیری یک سارق احشام و کشف ۹۸ راس دام مسروقه خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین ابراهیمی” درتشریح این خبر گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در سطح شهرستان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۸ این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از انجام یک سری کارهای تخصصی و ۴ روز پس از وقوع سرقت موفق شدند یک سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده به بزه انتسابی اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه او ۹۸ راس دام مسروقه کشف شد که احشام پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می شوند.
سرپرست انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به تحویل سارق به مراجع قضائی به دامداران توصیه کرد: نسبت به نصب تجهیزات ضد سرقت نظیر دوربین های مدار بسته و سایر اقدامات بازدارنده اقدام کنند و برای مراقبت بیشتر از احشام خود حتی الامکان از نگهبان استفاده کنند و یا به طور مداوم به محل نگهداری احشام خود سرکشی کنند.#

***کشف ۳ تن شکر احتکارشده در “برخوار”
گروه استان‌ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “برخوار” از کشف ۳ تن شکر احتکارشده به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ” غلامرضا براتی” اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی اقدام به احتکار مقدار زیادی شکر در یک کارگاه کرده ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ادراه نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی پس از بررسی خبر و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره تعزیرات و اداره بهداشت و درمان به مکان مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ براتی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این کارگاه تعداد ۶۰ کیسه ۵۰ کیلویی شکر احتکار شده کشف کردند که توسط کارشناسان مربوطه ۲۱۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه خاطر نشان کرد: هر گونه قاچاق یا احتکار کالا و اقلام مصرفی باعث رکود اقتصادی در کشور می شود که از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

***سرقت از کهنسالان تحت پوشش مامور

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق که تحت پوشش مامور، مرتکب ۶ فقره سرقت از افراد کهنسال شده بودند خبر داد.
سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وصول شکایات چندین فرد کهنسال از شهرستان “نجف آباد” مبنی بر اینکه افرادی با معرفی خود بعنوان مامور ، آنها را فریب و وجوه نقد و مدارک آنها را سرقت کرده اند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد ۲ سارق با یک سواری پیکان و پلاک های جعلی در شهر “نجف آباد” تردد و افراد کهنسال را شناسایی و با معرفی خود به عنوان مامور از آنها درخواست مدارک می کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان پس از دریافت مدارک وجوه نقد ، کارت های بانکی و دیگر مدارک با ارزش را سرقت و با ترفند خاصی رمز عابر بانک ها را نیز از این افراد مسن دریافت و در فرصتی خاص از حساب کارت برداشت می کردند.
سرهنگ ترکیان افزود: سارقان که ۲ پسر عمو بودند شناسایی و در عملیاتی ویژه دستگیر و به ۶ فقره سرقت به این شیوه در شهر “نجف آباد” اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به اینکه ۴۵ میلیون ریال وجه نقد سرقتی در مخفیگاه سارقان کشف شد اظهار داشت: لازم است از افراد مسن و کهنسال مراقبت بیشتری شود، حتی الامکان تنها به بیرون از منزل مراجعه نکنند، رمزهای کارتی خود را بر روی کارت ننویسند یا در کنار دیگر مدارک قرار ندهند و اگر با افرادی روبرو شدید که خود را مامور معرفی میکنند و حتی لباس فرم مامور نیز به تن داشتند حتما از آنها کارت شناسایی درخواست کنید و با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.

***انهدام باند سارقان منزل در “اصفهان”

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سارقان منزل و کشف چندین فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شکایت چندین شهروند مبنی بر سرقت از منازل آنها در مناطقی از شهر اصفهان ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۵سارق در این رابطه شدند.
سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری سارقان اظهار داشت: متهما هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به چندین فقره سرقت منزل اعتراف کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
رئیس پلیس آگاهی اصفهان از شهروندن خواست: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و از نگهداری اموال با ارزش مانند طلاجات و فرش های قیمتی درمنزل اکیدا خودداری کنید.

***سارق داخل خودرو حین سرقت دستگیر شد
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “تیران و کرون” از دستگیری یک سارق اموال و قطعات داخل خودرو حین سرقت خبر داد.
سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت اموال داخل خودرو و قطعات در شهرستان “تیران و کرون” ، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: یکی از واحدهای گشت انتظامی حین انجام وظیفه متوجه شد فردی در حال سرقت از یک خودرو است که بلافاصله وارد عمل شدند و او را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون در پایان به شهروندان توصیه کرد: جهت پیشگیری از سرقت اموال داخل خودرو، از قرار دادن اموال با ارزش و مدارک در داخل خودرو خودداری کنید و تا حد امکان خودرو را در پارکینگ و محل های امن پارک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا