اخبار استان ها

تبریک روز شوراها توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان در پیامی فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز شوراها را به رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
«و امرهم شوری بینهم»

حضور محترم جناب آقای علیرضا نصر اصفهانی

رییس محترم شورای اسلامی شهر اصفهان

سلام علیکم

نهم اردیبهشت ماه سالروز وقوع رویدادی مهم در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی و اهمیت رأی و نظر آحاد مردم دارد.

نهاد مقدس شورا که شالوده آن ریشه در قرآن، روایات و مبانی دین مبین اسلام دارد، در واقع به اصل مردم سالاری دینی عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود در جامعه اسلامی، دوچندان گردید.

اینجانب برخود لازم می دانم به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان اصفهان، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را حضور جنابعالی و تمامی اعضای محترم و کارکنان شورای اسلامی شهر اصفهان و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان که با وظیفه شناسی و تعهد در حل مشکلات مردم تلاش نموده و با امانت داری و درایت برای نیل به جامعه ای شهروند مدار، خالصانه تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض نمایم.

محمد اعتدادی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا