تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

پرستاران ضامن سلامتی و حفظ جان مردم هستند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی با حضور در بیمارستان تخصصی خانواده و در جمع پرستاران شهر اصفهان افزود: پرستاران ویژ گی های حضرت زینب را دارند و به طور حتم سلامت  به عنوان حق بشری در جامعه تضمین می شود.

 وی با بیان این که پرستاران فرشتگان مهربان و دلسوزی  هستند که ضامن سلامتی و حفظ جان مردم هستند اذعان داشت: حضرت زینب(س) اسوه پرهیزگاری، صبر و استقامت است، بزرگ بانویی که با شهامت و شجاعت پرچم پرافتخار نهضت عاشورا را برافراشته نگاه داشت و تسلی بخش آلام بازماندگان قیام کربلا شد و اینگونه بزرگ پرستار حماسه حسینی لقب گرفت.

وی نقطه مشترک حضرت زینب (س) را  با پرستاران استقامت، صبوری و مهربانی برشمرد و تصریح کرد: پرستاران نیز در مقابل  رفتارهای نامناسب برخی از بیماران صبر پیشه می کنند و از خود مهربانی نشان می دهند  که این مهم یک کار مهم حقوق بشری است و ضمانتی برای سلامت بشری و انسان است .

شهردار اصفهان ضمن خسته نباشید به پرستاران شهر عنوان کرد:  پرستاران در کارنامه خود سلامت انسان ها را به یادگار می گذارند به همین دلیل به آنها لقب فرشته نجات می دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا