اخبار استان هاحوادث پلیسشهر و جامعه

ارتباط تلفنی فرمانده انتظامی استان اصفهان با مردم /استخدام پلیس فتا و سایر اخبار پلیسی استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ، سرهنگ” ایرج محمدی” با اعلام این خبر گفت: اولین جلسه ارتباط مردمی فرمانده انتظامی استان و معاون این فرماندهی در سال ۹۹ به صورت تلفنی در دفتر نظارت همگانی پلیس استان برگزار می شود.
وی افزود: بر این اساس شهروندانی گرامی مشکلات، سوالات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد کارکنان، در حوزه وظیفه عمومی، راهنمایی و رانندگی، اماکن، گزینش و استخدام و سایر حوزه های مرتبط با نیروی انتظامی را می توانند طی تماس با شماره ۱۹۷ به صورت مستقیم با فرمانده انتظامی استان و یا معاون این فرماندهی مطرح کنند.
سرهنگ محمدی، خاطر نشان کرد: زمان ارتباط تلفنی شهروندان با فرمانده انتظامی استان اصفهان و معاونان این فرماندهی روز دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح خواهد بود.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این جلسه فرمانده انتظامی استان، دستورات لازم را به صورت مستقیم در خصوص مشکلات شهروندان صادر کرده و در اسرع وقت نسبت به پیگیری و رفع این مشکلات اقدام خواهد شد.
گفتنی است، جلسات ارتباط مستقیم فرماندهان انتظامی استان با مردم در سامانه ۱۹۷ از زمان شیوع بیماری کرونا به دلیل حفظ سلامتی شهروندان به حالت تعطیل در آمده بود.

توقیف محموله قاچاق در “لنجان”
گروه استان ها _ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان “لنجان” از توقیف محموله ای به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” احمد نیکبخت” گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان “لنجان” با هوشمندی و دقت بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری در محور “شهرکرد-زرین شهر” به ۲ دستگاه خودروی پژو۴۰۵ مشکوک و آن ها را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودروها طی هماهنگی با مقام قضائی از آن ها بازرسی دقیق به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۴۳۲ جفت انواع کفش و یک هزار و ۲۴۰ عدد انواع لامپ ال ای دی خارجی که همگی فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان “لنجان” با اشاره به توقیف خودروها از دستگیری رانندگان آن ها خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.#

۵۰ فقره سرقت درپرونده سارقان ساختمان های نیمه ساز اصفهان
گروه استان ها_ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ سارق ساختمان های نیمه ساز در عملیات ویژه ماموران این فرماندهی و اعتراف آنان به ۵۰ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره ،شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ویژه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه اکیپی از نیروهای زبده و خبره انتظامی کلانتری ۲۶ به همراه نیروهای پلیس افتخاری با گشت زنی های محسوس و نامحسوس و تحقیقات علمی و تخصصی خود موفق شدند ۲ نفر که در حال سرقت از یک ساختمان نیمه کاره بودند را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.
سرهنگ” خدادوست” اظهار داشت: سارقان پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند که با بازسازی صحنه های سرقت تمامی مال باختگان این سرقت ها نیز شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی شیر آلات و ملزومات تاسیسات ساختمانی مسروقه، مقادیری سیم و کابل فشار قوی کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم ساختمان های خود را به تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مجهز و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف ۱۴ تلویزیون ال ای دی مسروقه از مخفیگاه باند سارقان منزل
گروه استان ها _ اصفهان_ سرپرست انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت منزل و کشف ۱۴ دستگاه تلویون ال ای دی مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه آنان خبر داد.
سرهنگ” علیرضا ملک محمودی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلویزیون ال ای دی از منازل شهروندان و شکایت مال باختگان ، تحقیقات گسترده ای در این زمینه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان “خمینی شهر” انجام گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی گسترده و به کارگیری یک سری اقدامات هوشمندانه موفق شدند رد پای اعضای یک باند ۳ نفره ای که در این سرقت ها دست داشتند را بدست آورند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: کارآگاهان پس از شناسایی هویت متهمان، طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی آن ها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از کشف ۱۴ دستگاه تلویزیون ال ای دی در مخفیگاه سارقان و تحویل آنان به مال باختگان خبر داد و گفت: ارزش اموال مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.
سرهنگ ملک محمودی به دستگیری ۲ خریدار اموال مسروقه با اعتراف متهمان نیز اشاره کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از شهروندان خواست، برای جلوگیری از سرقت، منازل خود را به سیستم آیفون های تصویری هوشمند، دزدگیر و در های ضد سرقت مجهز کرده و بر روی تراس ها و پنجره های منازل خود نرده و حفاظ مناسب نصب کنند و در هنگام ترک منزل ضمن اطمینان از بسته بودن همه راه های نفوذ به منزل، یکی از همسایگان مورد اعتماد خود را نیز در جریان عدم حضور خود قرار دهند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در “نجف آباد”
گروه استان ها – اصفهان – فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ، از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی در عملیات ماموران این فرماندهی و اعتراف وی به ۱۵ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “محمدحسین باباکلانی ” در تشریح این خبر بیان داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغ ها و شکایت مال با ختگان ،موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان نجف آباد قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های انجام شده از صحنه های سرقت و تحقیقات علمی و تخصصی صورت گرفته رد پای یک سارق سابقه دار در این سرقت ها به دست آمد و مشخص شد که هر بار این متهم با یک شیوه خاصی ، اقدام به سرقت لوازم از اماکن خصوصی و عمومی می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد افزود: ماموران با به دست آوردن اطلاعات و بکارگیری یک سری اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه سرانجام مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و وی را در یک عملیات ضربتی طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه شامل لوازم باغبانی، چند موتور برق، کف کش ، لوازم برقی آشپزخانه،شیرآلات و …از مخفیگاه متهم گفت: این سارق در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو در “اردستان”
گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که محتویات داخل خودروهای شهروندان را به سرقت می بردند خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین ترکیان” گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو های پارک شده در سطح شهرستان اردستان، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در این خصوص تحقیقات گسترده و وسیعی را انجام داده و سرانجام با بکارگیری ی یکسری اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند هویت اعضای یک باند ۳ نفره سارقان سابقه دار که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پس از کسب اطلاعات لازم کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی اعضای این باند سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ ترکیان از کشف اموال مسروقه شامل یک عدد سماور ذغالی، یک عدد کپسول گاز،یک دستگاه جوش ،یک عدد اره برقی ، یک عدد هواکش، ۲ عدد نور افکن، یک عدد زاپاس خودرو ، یک عدد ترازوی دیجیتال خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودروی شهروندان اعتراف کردند ک در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضائی تحویل شدند.

کشف بیش از ۱۸ کیلو شیشه در “نائین”
گروه استان ها _ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان نائین، از کشف بیش از ۱۸ کیلو و ماده مخدر صنعتی شیشه و ۱۳۶ لیتر محلول پیش ساز شیشه در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ “ایرج کاکاوند”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین،با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که ازاستانهای شرقی به مقصد پایتخت درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در این عملیات ۱۸کیلو و۳۶۰گرم ماده مخدرصنعتی شیشه و ۱۳۶ لیتر محلول پیش ساز شیشه که بطرزماهرانه ای درداخل خودرو جاسازشده بود را کشف کردند.
انتظامی شهرستان نائین از دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ کاکاوند خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت دنبال می شود، و در این راستا از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون قاچاق مواد افیونی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده و ما را در این امیر خطیر یاری دهند.

کشف ماینرهای قاچاق در “خمینی شهر”
گروه استان ها_ اصهفان _ سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از کشف ۲۰ دستگاه ماینرخارجی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ “علیرضا ملک محمودی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت اطلاعاتی خود از استخراج ارز دیجیتال به وسیله دستگاه های ماینر قاچاق در یک کارگاه متروکه مطلع و بلافاصله ، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات و دریافت اطلاعات لازم یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضائی از محل مذکور بازدید بعمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۲۰ دستگاه ماینر که به صورت قفسه بندی با تجهیز کابل های شبکه برق، جاسازی شده بودند، کشف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند

استخدام در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان
گروه استان ها _ اصفهان _ پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود از بین جوانان مؤمن، متعهد، و کارآمد مرد در مقطع افسری و از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل به صورت محدود استخدام می‌ کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” جواد درستکار” رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: علاقمندان به استخدام در پلیس فتای استان اصفهان می بایست ۲۲ خرداد ماه با در دست داشتن مدارک لازم از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح به نشانی اصفهان، ابتدای بزرگراه خلیج فارس(جاده اصفهان شیراز)، بعد از پل راه آهن ، جنب شهرک آزمایش، ساختمان پلیس فتا مراجعه نمایند.

وی داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، حداکثر سن برای مقطع کارشناسی ۲۶ سال و کارشناسی ارشد ۲۸ سال، قد حداقل ۱۷۰ سانتی متر ، معدل حداقل نمره ۱۵، رشته از جمله شرایط اختصاصی استخدام در این پلیس عنوان کرد و گفت: رشته های مورد نیاز برای استخدام در این پلیس مهندسی کامپیوتر با گرایش های (نرم افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه های کامپیوتری، معماری سیستم های کامپیوتری، رایانش امن) ، مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش های(تجارت الکترونیکی، شبکه های کامپیوتری، مدیریت سیستم های اطلاعاتی) و مهندسی برق با گرایش (مخابرات امن و رمزنگاری) است.
سرهنگ درستکار خاطر نشان کرد: متقاضیان هنگام مراجعه به پلیس فتا می بایست روگرفت صفحات اول، دوم و سوم شناسنامه، روگرفت آخرین مدرک تحصیلی، ۴ قطعه عکس جدید تمام رخ ۳* ۴ و- روگرفت مدارکی که مشخص کننده وضعیت خدمتی نظام وظیفه باشد شامل کارت پایان خدمت، معافیت غیر پزشکی، دفترچه آماده خدمت بدون مهر غیبت و یا گواهی در حال خدمت را به همراه داشته باشند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا