اخبار صنعت، معدن و تجارتتيتر يكعناوین اخبار

ریل متروی کلانشهرها از ذوب آهن اصفهان تامین می‌شود

معاون امور شهری و روستایی وزیر کشور در این بازدید و در گفتگو با خبرنگار ما تولید ریل ملی را جهت توسعه حمل و نقل « انبوه بر» کشور به ویژه مترو بسیار مهم دانست وگفت: خوشبختانه امسال و سال گذشته مبالغ قابل توجهی اوراق مشارکت برای کمک به زیرساخت های ریلی و قطار شهری به ویژه کلان شهرها در نظر گرفته شده است که در این خصوص تامین ریل یکی از مهمترین ملزومات است .

وی افزود : حضور ذوب آهن در تولید ریل به مدیریت شهری بسیار کمک کرده است که این امر برای توسعه کشور اهمیت بسیاری دارد.

جمالی نژاد یادآور شد : با تدبیر مدیران ذوب آهن اصفهان ، این شرکت در حال حاضر تولید کننده بزرگ ریل است و این وظیفه مدیران شهری است که نگاه شان به تولید داخل به ویژه ذوب آهن اصفهان باشد که یک صنعت مادر محسوب می شود .

معاون امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه تولید ریل ملی در زمان مدیریت مهندس یزدی زاده به طور کامل انجام و فعال شد ، افزود : امیدواریم ذوب آهن اصفهان که به خوبی تولید ریل را پیش می برد ، از توسعه حمل و نقل ریلی پشتیبانی کند و این اقدام مهم برای کشور با استفاده از توان داخلی صورت گیرد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، دکتر جمالی نژاد را یکی از پشتیبانان و حامیان اصلی تولید محصول استراتژیک ریل به ویژه ریل مترو در کشور دانست و گفت : حمایت ایشان باعث شده تا کنون سه نوع ریل مورد نیاز سراسر کشور را در ذوب آهن اصفهان تولید کنیم . در این راستا تامین ریل اصفهان روتین شده و در مورد سایر شهرها هم انجام می شود و در این خصوص هیچ گونه محدودیتی برای تامین ریل متروی مورد نیاز سراسرکشور نداریم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا