اخبار استان ها

گواهینامه بین المللی استاندارد HSE-MS شرکت گاز استان اصفهان تمدید شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، ممیزان شرکت IMQ در طول دو روز به ارزیابی عملکرد شرکت گاز استان اصفهان در حوزه استانداردهای جهانی HSE-MS پرداختند و در نهایت گواهینامه بین المللی سیستم مذکور براساس مدل OGP بار دیگر تمدید شد.
در همین زمینه سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید براهمیت استقرارسیستم های مدیریتی و لزوم سرعت بخشیدن و تداوم هرچه بیشتر تحقق اهداف HSE-MS گفت:توجه به سلامت و ایمنی افراد، پیش نیاز صیانت از منابع انسانی و افزایش بهره‌وری هرسازمان و شرکت است.
وی، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در جهت رفع عدم انطباقهای ناشی از ممیزی سال قبل، بر یکپارچه کردن همه نظام های مدیریتی تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ HSE با تکیه بر آموزش و نظارت در همه پروژه ها، فعالیتها و مناطق گسترش داده و با ایجاد سیستمی مناسب، شرایط بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی را به طور نظام مند ارزیابی کنیم و حوادث و آسیبها را از طریق حذف شرایط ناایمن و ارتقای سلامت افراد به صفر برسانیم.
مهندس علوی، در مورد نقش HSE در رفتار سازمانی عنوان کرد: تلاشهای این واحد به صورت بنیادی با برنامه ریزی مدون از سال ۱۳۸۸ شروع شد و رو به رشد است که نشانگر برنامه ریزی صحیح و پایش متمرکز و از پیش تعیین شده در جهت نیل به اهداف سازمانی و ایمن سازی سیستم است.
بر اساس گزارش سرممیز که در جلسه اختتامیه ممیزی ارائه گردید، مواردی نظیر وجود ساختارمناسب و منابع کافی برای اصلاح مستمر، حاکم بودن دیدگاه فرایندی در سطح شرکت، برنامه ریزی، مدیریت صحیح و اجرای اقدامات اثربخش در حوزه مدیریت شرایط اضطراری و بحران، تعریف مناسب ارتباط مجموعه با پیمانکاران، تعریف مناسب ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، ارزیابی مداوم ریسک فعالیت های شرکت و … به عنوان مهمترین دلایل تمدید گواهینامه اشاره شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا