اخبار استان هاحوادث پلیس

غرق شدن جوان ۱۸ ساله ای در استخر کشاورزی /واژگونی موتورسیکلت مرگ موتورسوار ۲۷ ساله را رقم زد /کشف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در “مبارکه”

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “حسین بساطی” گفت: درپی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی در یک استخر کشاورزی ، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.
وی افزود : در بررسی های اولیه مشخص شد جوانی ۱۸ ساله برای شنا کردن وارد استخر آب کشاورزی می شود که متاسفانه به علت عدم مهارت درشنا کردن جان خود را از دست می دهد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش گروه های امدادی و ماموران انتظامی، جسد فرد غرق شده از آب خارج و برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر به شهروندان توصیه کرد: از شنا کردن در کانال های آب، استخرهای کشاورزی و غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

***توقیف سمند با ۱۳۱ کیلو تریاک در”شاهین شهر”
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از کشف ۱۳۱ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری سمند خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین بساطی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای افیونی از جنوب کشور به مقصد تهران می باشند و قصد دارند از محورهای مواصلاتی “شاهین شهر” عبور کنند، بلافاصله پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی وارد عمل شد.
وی افزود: در این رابطه ۲ سواری سمند که یکی از آنها راه پاکن ودیگری حامل محموله بود شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از صندوق عقب یکی از خودروها ۱۴ بسته تریاک به وزن ۱۳۱ کیلو کشف شد.
سرهنگ بساطی خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شبانه روز با سوداگران مرگ مقابله می کند و در این راه شهدای زیادی نیز تقدیم کرده که امید است مردم نیز در راه مبارزه با این ابر آسیب با پلیس همکاری داشته باشند و اخبار و اطلاعات مربوطه را به موقع و در اسرع وقت اعلام کنند.#
***کشف ۱۵۶ کیلو حشیش در اصفهان
گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدراستان از کشف ۱۵۶ کیلو گرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده خبر داد.
سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای افیونی از محورهای مواصلاتی اصفهان هستند بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس در ورودی اصفهان خودروی حامل مواد مخدر را که یک دستگاه کامیون کشنده بود متوقف کردند.
این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این خودرو ۱۵۶ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش که به صورت ماهرانه ای در اطاق بار کامیون جاساز شده بود، کشف شد.
سرهنگ صفری خاطر نشان کرد: در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.#
***اعتراف سارقان سیم های هوایی برق
گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق سیم های هوایی شبکه برق شهری در شهرستان “خمینی شهر” و اعتراف آن ها به ۳۴ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین ترکیان” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق شهری در “خمینی شهر” موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان افزود: در این راستا تیمی از کارآگاهان زبده و خبره پلیس آگاهی با بررسی های علمی و تخصصی و به کارگیری یک سری اقدامات هوشمندانه و گشت زنی های هدفمند سرانجام رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در این سرقت ها به دست آوردند و طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد، سرقت ها را با همدستی فرد دیگری انجام می داده که این شخص نیز طی عملیاتی دیگر در مخفیگاه خود دستگیر شد.
سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۳۴ فقره سرقت اعتراف کردند اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و سارقان برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.#
***واژگونی موتورسیکلت مرگ موتورسوار ۲۷ ساله را رقم زد
گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راه استان از واژگون شدن یک موتورسیکلت در منطقه “دشتی” و فوت راکب ۲۷ ساله آن خبر داد.
سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف منجر به فوت در منطقه “دشتی” بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه رانندگی موتورسیکلت واژگون شده بود که متاسفانه راکب ۲۷ ساله آن جان خود را از دست داده بود.
این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.
رئیس پلیس راه اصفهان تاکید کرد: رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارد .
****کشف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در “مبارکه”
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “مبارکه” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت هوندا CB400 به قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ “رضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود اقدام به نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق می کند، ماموران پلیس آگاهی شهرستان “مبارکه” وارد عمل شدند.
وی افزود: پس از هماهنگی های لازم از محل بازرسی شد که یک دستگاه موتورسیکلت هوندا CB400 فاقد مدارک و مجوزهای گمرکی و قانونی کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش موتورسیکلت کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.
سرهنگ محمدی اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
***کشف ۲۳ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت گذشته در اصفهان
گروه استان ها _اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اجرای طرح پیشگیری از سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا خدادوست” اظهار داشت: در راستای افزایش ضریب امنیت محله ها،کاهش جرایم و شناسایی اموال مسروقه و تحویل آنان به مالباختگان، طرح پیشگیری از سرقت توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان “اصفهان” در تعدادی از محل های این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی با بیان اینکه طرح مذکور به مدت ۴۸ ساعت اجرایی شد افزود: در این طرح تعداد ۱۵دستگاه خودروی سواری و ۸ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و پس از طی مراحل قانونی به مالکان تحویل شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تعدادی سارق نیز در این طرح دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند گفت : از شهروندان درخواست می کنیم به توصیه های پلیسی و هشدارهای انتظامی توجه کرده و خودروهای خود را به سیستم های بازدارنده و ایمنی مجهز کنند.
سرهنگ خدادوست اضافه کرد : یکی از مواردی که در پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه نقش مهمی ایفا می کند پارک نکردن وسایل نقلیه در نقاط خلوت و کوچه های بدون تردد است.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه تمام وسایل نقلیه مکشوفه فاقد سیستم ایمنی مناسب بودند بیان داشت: سارقان در تحقیقات پلیسی یکی از عوامل موفقیت خود در انجام سرقت ها را عدم نصب تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر و قفل فرمان ، سوئیچ مخفی و … عنوان کردند.

***کشف ۸ کیلو تریاک در اجرای طرح امنیت محله محور
گروه استان ها_اصفهان_در اجرای طرح امنیت محله محور ضمن برچیده شدن یک پاتوق تهیه و توزیع مواد مخدر مقدار ۸ کیلو ماده مخدر تریاک کشف شد.
سرهنگ “محمدرضاخدادوست” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور تحقیقات کامل و جامع برای شناسایی و دستگیری متهمان و مجرمان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ قرار گرفت که بر اساس آن یکی از پاتوق ها و محل خرید و فروش و توزیع مواد مخدر شناسایی و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت صحت و سقم موضوع با هماهنگی مراجع محترم قضائی اکیپی مجرب از عوامل آن کلانتری به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی اولیه از پاتوق متهمان که یک دامداری بود یک بطری یک ونیم لیتری ماده مخدر تریاک کشف و طی تحقیقات تکمیلی و اقدامات پلیسی طی هماهنگی مجدد با مقام قضائی در بازرسی از پاتوق دوم سوداگران مرگ تعداد۳ بطری تریاک دیگر کشف و در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این راستا در مجموع ۸ کیلو ماده مخدر تریاک کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ خدادوست خاطر نشان کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود در صدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است لذا شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

***کشف ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق در”برخوار”
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “برخوار” از کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ” نعمت خلیلی” اظهارداشت :ماموران پلیس آگاهی از فعالیت ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان برخوار باخبر شدند.
وی افزود :ماموران پس از هماهنگی های لازم، به محل اعزام و در بازرسی از این واحد صنعتی ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است عنوان داشت: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد جدی می کند و از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشابه ، از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را گزارش کنند.
***دستگیری سارق کانکس توسط پلیس “تیران و کرون”
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “تیران و کرون” از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت یک کانکس کرده بود خبر داد.
سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی سرقت اماکن خصوصی و به سرقت رفتن یک کانکس از یک کارگاه موضوع تحت بررسی قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام یک سری تحقیقات و اقداماتی خاص موفق شدند یک سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: سارق دستگیر شده به سرقت یک کانکس اعتراف کرد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از شهروندان خواست، هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات به موقع و لازم انجام شود.
از ۲۴ فروردین تاکنون هیچ خودرویی به علت ورود به محدوده زوج وفرد جریمه نشده
گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : از ۲۴ فروردین ماه سال جاری تاکنون هیچ خودرویی به علت ورود به محدوده طرح زوج و فرد در شهر اصفهان جریمه نشده است.
سرهنگ “محمدرضا محمدی” اظهار داشت: هنوز زیرساخت های لازم برای ابلاغ تخلف ورود به محدوده زوج و فرد درهسته مرکزی شهر اصفهان مانند ابلاغ پیامک به مالکان خودروها ایجاد نشده است.
وی با اشاره به اینکه جریمه ورود به طرح زوج و فرد ۱۰۰ هزار تومان است افزود: قبل از اجرایی شدن این طرح اطلاع رسانی لازم به شهروندان انجام خواهد شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: از ۲۴ فروردین ماه امسال تاکنون هیچ خودرویی به علت ورود به محدوده زوج و فرد در شهر اصفهان جریمه نشده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان از شهروندان خواست، حتی الامکان با خودروی شخصی وارد محدوده زوج و فرد و هسته مرکزی شهر نشوید و با پلیس همکاری داشته باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا