اخبار استان هاحوادث پلیس

اعتراف زن سارق به ۳۴ فقره سرقت از کیف بانوان در اصفهان /جاساز تریاک در لاستیک های خودرو لو رفت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ” حسین ترکیان” اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از بانوان به کلانتری ۳۵ بازار مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد از داخل کیف آن ها موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل اصلی این سرقت ها به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان ارجاع داده شد.
وی افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و کارآگاهان تحقیقات علمی و تخصصی خود را آغاز کرده و با استفاده از یک سری اقدامات پلیسی موفق شدند، هویت زنی که در زمینه سرقت جیب بری فعال بوده و دارای سوابق متعدد کیفری بود را به دست آورند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با شناسایی متهم، کارآگاهان طی یک عملیات ویژه با هماهنگی مقام قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل نیز ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.
این مقام انتظامی بیان کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم پلیس لب به اعتراف باز کرده و به ۳۴ فقره سرقت اعتراف کرد که در نهایت پس از شناسایی شاکیان و تکمیل پرونده وی برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
کشف ۱۱۱ کیلو تریاک در “نائین”
گروه استان ها _ اصفهان _ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نائین، از کشف ۱۱۱ کیلو تریاک در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی عرب مومنی” ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به ۳ دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن ها را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودروهای مذکور طی هماهاهنگی با مقام قضائی از آنها بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۱۱۱ کیلو تریاک کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نائین، با اشاره به دستگیری ۶ قاچاقچی مواد مخدر گفت: قاچاقچیان این مقدار مواد را از مرزهای شرقی کشور بارگیری و به مقصد استان های مرکزی در حرکت بودند که با هوشیاری و تیزهوشی بالای ماموران در انجام عمل خود ناکام شدند.
***کشف ۲۲خودروی صفر احتکارشده در “لنجان”
گروه استانها_ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از کشف ۲۲ دستگاه خودروی سواری صفر احتکار شده به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “احمد نیکبخت” با اعلام این خبر اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان، با اشرافیت اطلاعاتی خود از وجود تعداد قابل توجهی خودروی صفر احتکاری در یک انبار شخصی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲۲ دستگاه خودروی سواری صفر فاقد پلاک انتظامی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنجان، با بیان اینکه احتکار این خودروها با توجه به نگهداری طولانی مدت در این مکان محرز شده است اظهار داشت: کارشناسان مربوطه ارزش این خودروها را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با دستور مقام قضایی خودروهای مکشوفه توقیف و به صورت امانت سپاری تحویل مالک انبار شده و پرونده آن نیز برای اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
***کشف ۵ کیلو تریاک در “گلپایگان ”
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف ۵ کیلو تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ خبر داد .
سرهنگ “علی سبحانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان “گلپایگان” به یک دستگاه سواری ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۵ بسته یک کیلویی تریاک که در صندوق عقب جاساز کرده بود کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
***تصادف تیبا با عابر پیاده در اصفهان
گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تصادف یک سواری تیبا با عابری ۴۰ ساله در خیابان “چمران” و فوت عابر خبر داد.
سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد تصادف خودرو با عابر ، بلافاصله ماموران پلیس راهور و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه رانندگی یک سواری تیبا با عابر تصادف کرده بود که متاسفانه عابر که فردی ۴۰ ساله بود فوت شد.
سرهنگ محمدی اضافه کرد: علت کارشناسی وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خاطر نشان کرد: رعایت سرعت مجاز و مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب نقش بسزایی در کاهش وقوع حوادث تلخ رانندگی دارد که امید است رانندگان عزیز قوانین رانندگی را رعایت کنند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا انشاءالله شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.
***کشف ۲۸ فقره سرقت سیم برق در “فلاورجان”
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از دستگیری یک سارق حرفه ای سیم برق و کشف ۲۸ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ شهر “فلاورجان” حین گشت زنی در حوزه مربوطه مشاهده کردند فردی روی تیر برق در حال چیدن کابل است که وارد عمل شدند.
وی افزود: سارق که متوجه حضور ماموران شد قصد فرار کردن داشت که در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۲۸ فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه شهرستان “فلاورجان” اعتراف کرد.
سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شهروندان خواست، در صورتی که مشاهده کردید فردی از تیر برق بالا می رود یا قطع ناگهانی برق در منطقه ای ، حتما با پلیس تماس بگیرید و موضوع را اعلام کنید تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.
***واژگونی سواری پراید با یک کشته و ۲ مجروح در “اصفهان”
گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راه استان از واژگون شدن یک دستگاه سواری پراید در محور “سجزی” و فوت یک نفر و مجروح شدن ۲ فرد دیگرخبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۵۷ دقیقه صبح روز گذشته یک مورد واژگونی سواری پراید به ماموران پلیس راه “اصفهان-نایین” اعلام شد که بلافاصله گشت بررسی تصادفات به محل اعزام شد.
وی افزود: متاسفانه در اثر وقوع این حادثه رانندگی راننده ۴۳ ساله خودرو در دم فوت و ۲ سرنشین نیز مجروح و برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال داده شدند.
سرهنگ پورقیصری اظهار داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه “اصفهان-نایین” عدم توجه به جلو توسط راننده اعلام شده است.
رئیس پلیس راه اصفهان از رانندگان خواست، با سرعت مجاز ومطمئنه حرکت کنند واز عجله و شتاب اکیدا خودداری کنند و هر گاه احساس خستگی وخواب آلودگی داشتند در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.
***جاساز تریاک در لاستیک های خودرو لو رفت
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۳۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در لاستیک های خودرو جاساز شده بود ، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا خدادوست” اظهار داشت: مأموران کلانتری نیک آباد این فرماندهی حین گشت زنی وکنترل ورودی و خروجی حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید با ۵ نفر سرنشین مشکوک شدند و آن رامتوقف کردند.
وی افزود: این خودرو که از جنوب کشور به مقصد اصفهان در حرکت بود جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شده و در بازرسی دقیق از آن ۳۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در لاستیک های خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: راننده و سرنشینان خودرو که یک خانواده ۵ نفره بودند، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ خدادوست در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
***کشف ۴۶ دستگاه ماینر قاچاق در “خمینی شهر”
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از کشف ۴۶ دستگاه ماینرخارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در اجرای طرح کشف کالای قاچاق توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در یک کارگاه موزائیکی توسط دستگاه های ماینر قاچاق ارز دیجیتال استخراج می شود، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضائی از محل مذکور بازدید بعمل آوردند که در نتیجه تعداد ۴۶دستگاه ماینر که به صورت قفسه بندی با تجهیز کابل های شبکه برق، جاسازی شده بودند، کشف کردند.
سرهنگ براتی با بیان اینکه ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال اعلام شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: مبارزه با هرگونه فعالیت در حوزه قاچاق به صورت جدی از سوی ماموران نیروی انتظامی دنبال می شود و از شهروندان نیز می خواهیم با اعلام این گونه موارد از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در این امر خطیر یاری کنید.
***دستگیری ۲۸ خرده فروش و معتاد پرخطر در شاهین شهر
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۲۸ خرده فروش و معتاد پرخطر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین بساطی” با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی قضائی طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر را با هدف برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر اجرا کردند.
این مقام انتظامی افزود: در این راستا با شناسایی مناطق آلوده با همکاری دیگر رده های انتظامی ضمن پاکسازی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی و کشف مقادیری مواد مخدر، ۲۸خرده فروش و معتاد پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است اظهار داشت: این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط پلیس این شهرستان اجرایی می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد : متهمان پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
***کشف بیش از ۷۰ کیلوتریاک در “شهرضا”
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف ۷۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک کامیون کشنده خبر داد.
سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۷۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراچع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا