حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری عامل راه اندازی کانال غیراخلاقی در شبکه های اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت :در پی رصد و پایش شبکه های اجتماعی مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا صفحه در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی با محتویات غیر اخلاقی شناسایی گردید.

این مقام مسئول عنوان داشت: بلافاصله کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات تخصصی خود دریافتند که این کانال از داخل ایران مدیریت می شود که پس از تحقیقات نهایی متهم که نوجوانی ۱۵ ساله ،هل و ساکن اصفهان بود شناسایی و به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی افزود:متهم پس از مواجه با مدارک و مستندات این پلیس به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی های انجام شده بیان داشت برای اینکه در بین دوستان خود بتواند خود را ثابت کند و از آنها کم نیاورد دست به این کار مجرمانه زده است.

معاون اجتماعی استان اصفهان عدم نظارت والدین بر فعالیت رایانه ای فرزندان را از مهمترین عوامل گرایش نوجوانان به اقدامات مجرمانه در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: والدین باید سواد دیجیتالی خود را افزایش داده تا بتوانند بر فرزندان نظارت داشته باشند.

وی افزود: آسیب های اینترنت و شبکه های اجتماعی برای نوجوانان گریبانگیر والدین خواهد بود بنابراین از همان ابتدایی که گوشی موبایل هوشمند برای فرزندان خریداری می کنیم بایدها و نبایدهای آن را نیز به آنان یاد داده و آنان را با قوانین رایانه ای آشنا کنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا