اخبار استان ها

برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرس جمعیت هلال احمر استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ مرحله دوم پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان اصفهان صبح روز پنجشنبه با حضور اعضای مجمع این جمعیت برگزار شد .

در ابتدای این مراسم علی محمد هاشمی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ضمن عرض خیر مقدم ، از حضور چشمگیر اعضاء داوطلب جمعیت هلال احمر استان در مرحله اول انتخابات در ۲۳ خرداد ماه تقدیر و تشکر کرد .

وی با بیان اینکه فعالیت در جمعیت هلال احمر و عضویت در شورای اجرایی شعب و هیات مدیره استان ، عرصه خدمت داوطلبانه و بشردوستانه است اظهار داشت : همه ما در هر کسوت و لباسی در هلال احمر باید در مسیر اهداف متعالی این جمعیت حرکت کنیم و بدون تردید هر کس هر قدمی حتی کوچک در این مسیر بردارد در ثواب ماموریت های هلال احمر شریک خواهد بود .

محمد هاشمی با اشاره به پاسخگویی موثر و مناسب جمعیت هلال احمر به حوادث و سوانح به عنوان مهمترین ماموریت و وظیفه جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد : باید تمامی ظرفیت ها و توانایی های جمعیت هلال احمر در این راستا برای خدمت به مردم آسیب دیده ناشی از سوانح معطوف و متمرکز شود .

وی ضمن قرائت پیام رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت برگزاری انتخابات مرحله دوم مجامع جمعیت هلال احمر ابراز امیدواری کرد افرادی به عنوان اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان انتخاب شوند که بتوانند نقشی موثر در ارتقای جایگاه این نهاد مردمی ایفا نمایند .

در ادامه این برنامه پس از استقرار هیئت رئیسه سنی در جایگاه ، فرآیند رای گیری آغاز گردید که حاضرین رأی های خود را طبق لیست نامزدهای این دوره که ۱۹ نفر جهت هیات مدیره و ۵ نفر جهت بازرسی بودند به صندوق انداختند .

در پایان مراسم این دوره از انتخابات نیز ، آراء توسط هیات رئیسه و با حضور کلیه نامزدها ، اعضای هیئت نظارت و شورای اجرایی انتخابات هلال احمر استان شمارش و اسامی نفرات منتخب مشخص شد .

گفتنی است در این انتخابات ، ۴ نفر از منتخبین به ترتیب آراء به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره و ۲ نفر به ترتیب بیشترین آرا به عنوان بازرس اصلی و علی البدل جمعیت هلال احمر استان اصفهان انتخاب شدند .

لازم به ذکر است بر این اساس اعضاء هیات مدیره و بازرسی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای مدت ۴ سال انتخاب شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا