اخبار استان هاحوادث پلیس

جاسازی هروئین در پاکت آبمیوه و چیپس/کشف ۹۰ کیلو مواد مخدر در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ ” علی عرب مومنی”، بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین، با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل و بازدید از  یک دستگاه اتوبوس مسافربری به یکی از مسافران مشکوک و وسایل بار وی را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق وتخصصی از وسایل همراه این مسافر  ۵۵۵ گرم هروئین  که داخل پاکت های  آبمیوه و چیپس جاسازی شده بود را کشف کردند  که  در این رابطه متهم  دستگیر و برای اقدامات  قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۹۰ کیلو مواد مخدر در اصفهان

گروه استان ها- اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۹۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک ماموران این فرماندهی و ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری حسن آباد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت بالای خود حین گشت زنی مشترک با ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی مذکور از مرزهای شرقی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود گفت: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی بازرسی از آن ۹۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در قسمت بار جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ خدادوست خاطر نشان کرد: در این عملیات ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و همراه با پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری باند سارقان کارگاه های خصوصی در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره که اقدام به سرقت از کارگاه های خصوصی می کردند و اعتراف آنان به ۲۳ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین ترکیان” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه های خصوصی و سرقت تجهیزات وابزار آلات سنگ بری توسط اعضای یک باند ۳ نفره، موضوع شناسایی سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از ظرفیت اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات هوشمند موفق شدند مخفیگاه یکی از اعضای این باند را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهم پس از دستگیری در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به ۲۳ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد که همدست های وی نیز در یک عملیات مشترک وهمزمان در شهرستان خمینی شهر دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان ، همچنین از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه با اعتراف متهمان خبر داد و گفت: تمامی مال باختگان شناسایی و سارقان دستگیر شده هم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اعتراف سارقان منازل نیمه ساز به ۳۴ فقره سرقت در ” کاشان

گروه استان ها-اصفهان _ سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان، از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان اموال منازل نیمه ساز در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی و اعتراف آنان به ۳۴ فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” غلامرضا باهنر” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال از منازل نیمه ساز ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری۱۴ ناجی آبادبا انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و بکارگیری تجهیزات هوشمند موفق شدند رد پای اعضای یک  باند ۴ نفره که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورند.

سرهنگ باهنر گفت: با شناسایی هویت متهمان ماموران  طی هماهنگی با مقام قضائی  در یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل نیز مقادیر زیادی اموال مسروقه را نیز کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از اعتراف متهمان به  ۳۴ فقره سرقت اموال از  منازل نیمه ساز خبر داد و گفت: با اعتراف متهمان، ۲ نفر مالخر این پرونده نیز شناسایی و طی عملیاتی منسجم و هماهنگ دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی اظهار داشت: : از شهروندانی که در کنار منازل نیمه ساز سکونت دارند می خواهیم در خصوص رفت و آمد افراد خارج از محله خود هوشیار بوده و هرگونه فعالیت مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف محموله ۲ هزار کیلویی گردو و بادام قاچاق در شهرضا

گروه استان ها- اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، از کشف ۲ هزار کیلو گردو و بادام خارجی قاچاق در عملیات ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ ” صادق کاظم زاد” با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان  شهرضا با هوشمندی و تیزبینی خود، حین کنترل خودروهای عبوری به  یک دسنگاه وانت زامیاد که از استان های جنوبی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده فاقد هرگونه مدرک معتبر قانونی برای حمل بار خود بود افزود: در این عملیات  مقدار ۲ هزار کیلو گردو و بادام خارجی قاچاق کشف شد که براساس اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله ۲ میلیارد و ۵۰۰  میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: پس از اینکه  قاچاق بودن محموله بار خودرو، برای ماموران مشخص شد،  راننده آن دستگیر و  همراه با پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات  قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف دپوی بیش از ۲ تُن چوب بلوط قاچاق در “فلاورجان

گروه استان ها – اصفهان – فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف دپوی ۲ هزار و ۲۲۰ کیلو چوب بلوط قاچاق در یک دامداری متروکه طی عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند” به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مامواران کلانتری ۱۴ قهدریجان فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپوی مقدار زیادی چوب بلوط قاچاق در یک دامداری متروکه مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی از محل  بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲ تُن و ۲۲۰ کیلو چوب بلوط که به صورت غیر مجاز و قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ، با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش چوب های بلوط قاچاق مکشوفه را ۳۳۳ میلیون ریال اعلام کردند اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده و چوب ها نیز تحویل عوامل یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شدند.

توقیف گوشی های قاچاق در ” سمیرم

گروه استان ها- اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از توقیف۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سهراب قرقانی” اظهار داشت : ماموران گشت کلانتری مرکز فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین کنترل و رصد خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم عنوان کرد: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در این عملیات  ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند  که همگی فاقد هر گونه مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش گوشی های مکشوفه را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون  ریال براورد کردند گفت: در این رابطه راننده خودرو  دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع  قضایی تحویل شد.

 

دستگیری سارق وکشف اموال سرقتی در “خمینی شهر

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از مخفیگاه وی در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی پی جویی و  بررسی موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی مخفیگاه فردی که دست به این سرقت ها می زد را شناسایی و باهماهنگی مقام قضایی، تیمی از ماموران تخصصی کلانتری برای دستگیری متهم اعزام و  طی یک عملیات غافلگیرانه وی را  دستگیر  کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ۲۵کیلو سیم برق ،۳ کیلو میلگرد و یک عدد جک آلماتور وچندین  ورق آهن، یک عدد سنگ فرز ، فقل درب حیاط کامل و… کشف شد که ارزش این اموال برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است.

سرهنگ “براتی” با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده وشناسایی مالباختگان به مراجع قضائی تحویل داده شد، اظهار داشت: اماکن خصوصی و باغ های خود را به تجهیزات ضد سرقت نظیر دزدگیر، دوربین مداربسته و … مجهز کرده و دوربین های مداربسته را در جاهای مناسب و به دور از دید سارقان نصب کنند. هر گونه تردد و رفت و آمد افراد مشکوک و مظنون و پرسه زن و متکدی در محله سکونت را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰  به پلیس اطلاع دهند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا