اخبار استان ها

صهیونیسم بزرگترین عامل بی حجابی و بی عفتی در دنیا

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، ، سرهنگ” حسین حسین زاده” در نشست توجیهی مجریان طرح فرهنگی، مذهبی و اجتماعی “سلمان محمدی” که به همت و ایده فرماندهی انتظامی استان اصفهان اجرا خواهد شد گفت: مطالعات ما در پلیس نشان می دهد اگر در جامعه ای اخلاق و دین کنار گذاشته شود و به آنها پرداخته نشود آن جامعه به مقاصد عالی خودش نمی رسد.

وی جرم یابی و مجازات مجرمان را وظیفه پلیس و دستگاه قضائی و جرم شناسی را جزو حوزه وظایف اساتید حوزه و دانشگاه، متولیان فرهنگی و مسئولان جامعه برشمرد و اظهار داشت: برای اینکه جرمی واقع نشود باید علل و عوامل جرم زا از جامعه حذف شوند.

این مقام انتظامی از فقر، اعتیاد، طلاق، بی سوادی، بی دینی، بی اخلاقی، والدین نامتعادل و خانواده های نابسامان را از جمله عوامل اصلی جرم زا برشمرد و اظهار داشت: در مقابل این عوامل، اولین و مهمترین عامل بازدارنده از جرم و بزهکاری دین و اخلاق است.

سرهنگ حسین زاده یکی از چالش های ناجا در دوره کنونی را پدیده بد پوششی عنوان کرد و با بیان اینکه این پدیده ریشه در عوامل بسیار متعدد دیگر دارد افزود: پیش از انقلاب شاه این کشور فردی فاسد و فاجر و همسر و خواهرش هم بی حجاب و بی بند و بار بودند و سیاست های رژیم منحوس پهلوی منجر شده بود تا متاسفانه بخشی از مردم به این سمت و سو گرایش پیدا کرده و بی حجابی در جامعه ارزش و با حجابی ضد ارزش تلقی شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بعد از انقلاب اتفاقات بسیار خوبی در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب صورت گرفت و حجاب به یک ارزش در نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد و همین امر باعث شد تا نظام های استکباری در ادامه برنامه های سلطه جویانه خود با ابزارهای رسانه ای به دنبال ایجاد تشکیک در بین جوانان باشند و در راستای همین اقدامات هم بخشی از جامعه تحت تاثیر فرهنگ غرب از این مهمترین اصل مسلم اسلام یعنی حجاب و عفاف فاصله گرفتند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان، صهیونیسم را عامل اصلی بی حجابی و بی عفتی در دنیا معرفی کرد و اظهار داشت: اگر به صورت عمیق به این مسئله نگاه کنیم می بینیم موضوع بی حجابی و بی بندو باری فقط برای جامعه ما نیست بلکه مردم بیشتر کشورهای دنیا که تابع ادیان آسمانی بودند به حجاب و عفاف اعتقاد داشتند اما این سیاست و استراتژی صهیونیسم بوده که عفت، پاکدامنی و ارزش ها را از مردم دنیا گرفته و آنها را در فساد غرق کند تا بتواند بر آنها حاکم شود و به این طریق آرزوی برتری و حکومت بر جهان را تحقق ببخشد.

این مقام انتظامی یکی از سیاست های صهیونیسم را از هم پاشیدن بنیان خانواده و کاهش جمعیت مسلمانان و مردم دیگر ادیان دنیا عنوان کرد و گفت: در همین راستا طرح خطرناک ازدوج های سفید را برنامه ریزی و راه اندازی شده است.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه جوانان دارای فطرت پاک و خداجو هستند و اگر برای آنها دلایل عقلی و منطقی در مورد حفظ حجاب و عفاف بیان کنیم قطعاً آن را می پذیرند و رعایت می کنند گفت: معتقدم در این خصوص متولیان فرهنگی، معلمان، اساتید دانشگاه ها، علما و روحانیون حوزه های علمیه ارتباط بیشتری با جوانان برقرار کنند.

سرهنگ حسین زاده خاطر نشان کرد: با فطرت پاکی که در جوانان سراغ داریم، با اراده و عزم راسخی که اساتید حوزه و دانشگاه دارند امیدواریم بتوانیم انشاء الله گام های مؤثری را در زمینه ارتقای هرچه بیشتر امنیت اخلاقی برداریم و برای رسیدن به جامعه مطلوب حکومت حضرت ولی عصر (عج) به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

***حفظ سلامت مردم، اولویت اصلی پلیس راهور اصفهان در ارائه خدمات است

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به نظارت سختگیرانه بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز خدماتی این پلیس، حفظ سلامت مردم را اولویت اصلی در ارائه خدمات عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ “محمدرضا محمدی” با اشاره به قرار گرفتن استان اصفهان در وضعیت هشدار از نظر شیوع بیماری کرونا گفت: نظارت سخت گیرانه ای بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز خدماتی پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعمال می شود.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم، اولویت اصلی پلیس راهور استان اصفهان در ارائه خدمات است گفت:  اقدامات بهداشتی ، کنترلی و میکروب زدایی به صورت مستمر در  محدوده مراکز خدماتی پلیس راهور استان انجام می شود اما در بیرون از این مراکز هم  مردم باید به پروتکل های بهداشتی توجه داشته باشند.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: پلیس راهور استان در این شرایط ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش می کند وظایف خود را نیز انجام دهد و به مردم خدمات رسانی کند و انتظار می رود مردم نیز مثل همیشه همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و حتماً با ماسک و رعایت نکات بهداشتی  به مراکز خدماتی راهور مراجعه و در هنگام دریافت خدمات نیز فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا