پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

قتل جوان ۲۹ ساله در خیابان شیخ‌بهایی اصفهان/ قاتل دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایمناسرهنگ ستار خسروی اظهار کرد: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۹ اسفندماه سال جاری، جوانی ۱۸ ساله به نام حسین. الف به یکی از مغازه‌های موبایل فروشی در خیابان چهارباغ عباسی، ابتدای شیخ بهایی مراجعه کرد و پس بررسی چند گوشی موبایل، قصد خرید آنها را داشت.
وی افزود: مشتری برای پرداخت مبلغ کالا، کارت بانکی خود را در دستگاه پوز مغازه کشید اما کارت، فاقد موجودی بود و فروشنده به این قضیه معترض شد و درگیری میان آنها به وجود آمد.
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: در این نزاع، جوان ۱۸ ساله با چاقو ضربه‌ای به گردن فروشنده زد و شاهرگ وی را قطع کرد؛ هنگامی که مقتول بر زمین افتاد و خون از او جاری شد، حسین پا به فرار گذاشت.
خسروی با بیان اینکه مقتول جوانی ۲۹ ساله بود، خاطرنشان کرد: قاتل در کمتر از هشت ساعت پس از وقوع قتل، هنگامی که از ترمینال صفه قصد خروج از اصفهان را داشت، توسط پلیس دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه چهار تیم ویژه، مسوول پیگیری این پرونده قتل شده بودند، اظهار کرد: قاتل، اهلِ یکی از استان‌های همجوار اصفهان بود و سه روز پیش برای تفریح به اصفهان آمده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا