اخبار استان ها

با همت و تلاش فرهنگیان در استان اصفهان آماده شروع سال تحصیلی جدید هستیم

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جلسه ویدئوکنفرانس با موضوع پروژه مهر ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با حضور مدیرکل و مسئولین آموزش و پرورش استان اصفهان، رؤسا و مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان برگزار شد.

اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در زمینه پروژه مهر ۹۹ در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان ؛ با اشاره به بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه تصریح کرد: آماده سازی بستر لازم برای برگزاری کلاس های حضوری و غیر حضوری در سال تحصیلی پیش رو ، از ماه ها قبل در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد .

وی در ادامه به ارائه خدمات مناسب در آموزش و پرورش بر پنج اصل مهم « احترام » ، « پاسخگویی صحیح » ، « کنش به جای واکنش» ، « صراحت » و «گزارش دهی مستمر » تاکید نمود.

اعتدادی در همین رابطه افزود: مهمترین زیرساخت کلاس‌های غیر حضوری اینترنت است که بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارت فناوری اطلاعات و وزارت آموزش و پرورش پیش بینی های لازم در این خصوص انجام شده تا ان شاء الله مشکلات سال گذشته در سال تحصیلی پیش رو به حداقل برسد.

وی در همین رابطه افزود : با تلاش و هماهنگی های بعمل آمده از مجموع ۱۳۰۰ واحد آموزشی روستایی ، بیش از ۱۰۳۸ مدرسه روستایی در اصفهان تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند و مدارس باقی مانده به دلیل نداشتن برخی زیرساخت‌های تخصصی از طرف شرکت مخابرات در حال رفع موانع می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه در خصوص اهمیت موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان مطالبی را عنوان نمود و تاکید کرد: لازم است به نحوی برنامه ریزی شود تا با تبادل نظر در جلساتی با کارشناسان مربوطه ؛ دانش آموزان و خانواده ها ضمن کسب آگاهی و با انتخاب صحیح ، در مسیر درستی قرار بگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان اظهار امیدواری نمود : علی رغم مشکلات و شرایط موجود به علت فراگیر شدن ویروس کرونا در سال جاری امیدواریم با همت و تلاش همکارانم در نواحی و مناطق آموزش و پرورش امسال نیز مانند سال های گذشته با آمادگی لازم سال تحصیلی خوبی را در استان اصفهان آغاز نماییم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا