اخبار استان هامخابرات

راه اندازی سامانه ۴۲۴۲۴ جهت رسیدگی به امور مربوط به کرونا برای همکاران

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجیدصدری با تشریح مجموعه اقدامات مخابرات در مقابله با شیوع دوباره ویروس کرونا بیان کرد: خانواده همدل و مستحکم مخابرات در سراسر کشور با تمام توان و رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در گذر از این دوره در تلاش هستند و در این مسیر، مدیریت شرکت با تصویب طرح های مختلف از جمله دور کاری و حضور شیفتی کارکنان، در تلاش برای رهایی از سایه شوم این ویروس منحوس است.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه ارتباطی، همه همکاران در تمام بخش‌های شرکت مخابرات، شامل کارکنان رسمی، قراردادی، پرسنل خدمات اول و شسکام برای دسترسی بهتر و آسان‌تر به اطلاعات پزشکی،بیمه ای، مراکز درمانی، خدمات مشاوره‌ای و کلیه خدمات بهداشتی در زمینه این بیماری می‌توانند از طریق تماس با این درگاه ارتباطی ، اطلاعات لازم را به دست آورده و هر نوع مسئله‌ای در بحث این ویروس را با کارشناسان و متخصصان مربوط در میان بگذارند.

مهندس صدری افزود: همه ما روزهای سخت و پراضطرابی را بخاطر شیوع فراگیر ویروس کرونا و گستردگی بیش از پیش این بیماری می‌گذرانیم، تا امروز در شرکت مخابرات ایران برای آرامش خاطر کارکنان، اقدامات گوناگون از جمله تشکیل ستاد پیشگیری ومقابله باویروس کرونا در ستاد شرکت و مناطق مخابراتی تشکیل شده که دستورالعملها و اطلاعیه های متعددی دراین خصوص بصورت فراگیر ابلاغ و اجرا شده است.

وی گفت: فراهم‌سازی اقلام بهداشتی در محیط کار، کاهش ساعات کاری بخش‌های مختلف، ضرورت رعایت پروتکل‌های تردد و اجرای طرح های دورکاری و شیفتی به همین منظور می باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: لازم است در شرایط حساس کنونی ، اقدامات تکمیلی برای رفاه حال و امنیت‌خاطر همکاران انجام شود.

مهندس سیدمجید صدری در پایان اظهار امیدواری کرد با کمک و همراهی و رفتار مسئولانه تک تک کارکنان، شرایط حاد کنونی را پشت سر گذاشته و با توکل بر خداوند متعال هر چه زودتر به شرایط عادی و کم خطر بازگردیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا