اخبار استان هامخابرات

بررسی سواستفاده از کاربران

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ موضوع سوء استفاده از اطلاعات کاربران تلگرام را بررسی می کند.

عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در رابطه با موضوع سوء استفاده از کاربران تلگرام در فضای مجازی، گفت: در روزهای گذشته برخی کاربران فضای مجازی درباره اینکه سوء استفاده هایی از کاربران تلگرام شده مطالبی را مطرح کردند. برخی کلیپ ها و موشن گرافیک ها هم در این خصوص درحال دست به دست شدن است.

وی افزود: من فارغ از هرگونه پیش داوری یا داوری در این خصوص از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس که می تواند به شکایات مردم ورود کند، درخواست کردم که این موضوع پیگیری شود. الان یک نگاه و نظر هست، که بعضی از کسانی که من از آنان تحت عنوان خانزاده های دولتی یاد کردم یعنی در بخشی از بدنه دولت هستند و خان شده اند و فکر کرده اند هرکاری بکنند، کسی جلوی آنها نمی ایستد.

مقتدایی تصریح کرد: در جریان تلگرام حدس و احتمال می دهیم این خانزاده ها تخلفاتی کرده باشند. مبالغی نابجا از کاربران تلگرام دریافت کرده اند، به همین جهت اگر پولی اضافه بر سازمان از کاربران تلگرام گرفته شده باشد باید تا ریال آخرش را برگردانند و چون cdnدر داخل ایران مستقر بوده به نظر می رسد باید بر مبنای محاسبات درون کشور محاسبه کنند در حالیکه بر اساس حوزه بین المللی حساب کرده اند. اینها عددهای قابل توجهی می شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: نمی گذاریم حق مردم ضایع شود و بر سر این حرف هستم و اگر کسانی به جهت آنکه قدرت و نفوذی داشته اند در اموال مردم دخل و تصرفی کرده اند حتما باید پاسخگو باشند و کمیسیون اصل ۹۰ ان‌شاءالله ورود می کند.این درخواست را هم از سازمان بازرسی برای ورود به این موضوع دارم. ما نیز پیگیر خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا