اخبار استان ها

ممانعت از ورود افراد فاقد ماسک به ادارات گازرسانی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان ، مهندس علوی در جلسه ستاد مدیریت بحران این شرکت، اظهار داشت: رعایت نکردن دستورالعمل ‌های بهداشتی از مهم ترین چالش های امروز بوده و هر مکانی که تجمعی صورت گیرد می‌تواند کانونی برای آلودگی باشد.
وی، افزود: درحال حاضراستفاده از ماسک، از بدو ورود به اداره، در تمامی ساعات کار بویژه در جلسات برای تمامی مدیران و کارکنان و همچنین مراجعان ادارات گازرسانی سطح استان الزامی است و از همه مراجعین به شرکت درخواست داریم همکاری لازم را با این مهم داشته باشند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، اظهار داشت: کارکنانی که برای ایاب و ذهاب خود به ادارات ازسرویس های عمومی ادارات اعم از؛ اتوبوس، مینی بوس، ون و خودرو های سواری ماموریتی استفاده می کنند حتما می بایست ماسک داشته باشند و درصورت عدم رعایت این مهم از ورود آنها به سرویس های حمل و نقل جلوگیری خواهد شد. ضمن اینکه گندزدایی تمامی خودروها قبل از سوار شدن افراد الزامی است.
مهندس علوی، ضمن تاکید به حفظ آرامش خاطر و استرس های عصبی در شرایط کنونی جامعه در جهت افزایش سطح ایمنی بدن، گفت: افراد با مشاهده علائم مشکوک ویروس کرونا نظیر؛ تب، سرفه؛ ضعف، بدن درد از مراجعه به محل کار خودداری نموده وجهت اطلاع از سلامت یا وجود ویروس کرونا به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا