اخبار استان هاحوادث پلیس

پرداخت اقساطی جرایم رانندگی به مناسبت دهه ولایت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار “سید کمال هادیان فر”، گفت: براساس اعلام پزشکی قانونی در ۳ ماهه اول امسال میزان جان باختگان ناشی از تصادفات در کل کشور ۱۶٫۱ درصد کاهش داشته و در حوزه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان اصفهان نیز به ترتیب با ۲۵ و ۲۳ درصد کاهش مواجه هستیم که عدد بسیار خوبی است و از شاخصی که تعیین شده بود نیز بیشتر است.
وی، مدیریت شد آمدی در سراسر کشور، کاهش سوانح و تصادفات و افزایش کمی و کیفی خدمات پلیس راهور ناجا به مردم و هوشمندسازی را ۴ برنامه اصلی پلیس راهور ناجا عنوان کرد و افزود: این موضوعات از ابتدای سال به تمام مراکز پلیس راهور ناجا در استان ها ابلاغ شده و در خصوص اجرایی شدن آنها برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است.
سردار هادیان فر، با بیان اینکه پلیس راهور ناجا مخالف افزایش هرگونه جریمه رانندگی است، گفت: در حال حاضر جریمه ها به قیمت قبلی اعمال می شوند و در هیچ گروهی افزایش جریمه نداشتیم و پیشنهادی هم به دولت ارائه نکردیم.
این مقام ارشد انتظامی در توضیح افزایش ۲ درصدی به رقم برخی جرایم رانندگی در سال جاری گفت: مجلس دهم در روزهای آخر به منظور کمک به بهزیستی ۲ درصد بر جریمه ها اضافه کرد که الآن در برخی از جریمه ها رقم آن به طور مثال می شود ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان که آن ۲هزارو ۵۰۰ تومان همان ۲ درصدی است که به حوزه بهزیستی اختصاص پیدا کرده تا در واقع به این بخش از نظر بنیه مالی کمک بیشتری شود.
وی در خصوص افزایش جریمه ورود به طرح زوج و فرد در شهر اصفهان نیز اظهار داشت: افزایش جریمه در شهر اصفهان براساس مصوبه شورای این شهر انجام شده و این موضوع نه پیشنهاد پلیس راهور ناجا بوده و نه در مجموعه دولت مطرح و نه در شورای ترافیک استان تصویب شده است.
سردار هادیان فر، جریمه یک میلیون ریالی برای برای ورود به طرح ترافیک شهر اصفهان را بسیار زیاد دانست و گفت: شاید عددی کمتر از این برای تهران اعمال می شود ولی این رقم برای اصفهان زیاد است و من از این فرصت استفاده کرده و از شورای ترافیک شهر اصفهان تقاضا می کنم که این جریمه ۱۰۰ هزار تومانی را تقلیل دهند و حداقل ۶۰درصد آن را اعمال کنند.
این مقام ارشد انتظامی بیشتر تمرکز پلیس راهور ناجا را بر روی برخورد با تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و اظهار داشت: یافته های ما نشان می دهد ۸۲ درصد جان باختگان ناشی از تصادفات به دلیل ۴ عامل اصلی سرعت، سبقت، عدم توجه به جلو و واژگونی جان خود را از دست می دهند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: هم اکنون ۳۴درصد تصادفات در جاده های کشور رخ می دهد در حالی که ۷۰ درصد جان باختگان ناشی از تصادفات در جاده ها جان خود را از دست می دهند که دلیل بیشتر آنها سرعت غیر مجاز است.
سردار هادیان فرد تصریح کرد: هم اکنون متوسط سرعت در کشور ۷۸ کیلومتر در ساعت است در حالی در استان اصفهان متوسط سرعت ۸۵ کیلومتر در ساعت بوده و بایستی اقداماتی انجام دهیم که سرعت در این استان کاهش پیدا کند.
وی در خصوص توقیف خودروهای دارای جریمه رانندگی بالای یک میلیون تومان هم اظهار داشت: براساس قانون ماموران در سراسر کشور موظف هستند که چنین خودروهایی را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند اما در این خصوص هم به ماموران تاکید کردیم اگر خودرویی همراه با خانواده بود فقط به راننده تذکر دهند که بایستی جرایم خود را تسویه کند ضمن اینکه از سال گذشته هم ارسال پیامک اخطار به این گونه رانندگان را در دستور کار قرار دادیم تا قبل از توقیف وسیله نقلیه خود از میزان جرایم خود اطلاع پیدا کنند.
رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص کمک به قشر کم درآمد جامعه برای پرداخت جرایم رانندگی خود، گفت: یکی از طرح هایی دراین خصوص انجام شد پرداخت اقساطی جرایم رانندگی بود و با مجوزی که از وزارت کشور گرفتیم این گونه رانندگان می توانستند بدون پیش پرداخت وسیله نقلیه خود را ترخیص و در طول یک سال به صورت اقساطی و در حد توان جرایم خود را پرداخت کنند که درصد زیادی از مردم هم از این فرصت استفاده کردند.
سردار هادیان فر از اجرای مجدد، طرح پرداخت اقساطی جریمه خودرو که در حال حاضر متوقف شده به مناسبت ایام مبارک دهه ولایت خبرداد و گفت: رانندگانی که خودروهای آنها به این دلیل در پارکینگ ها توقیف شده می توانند از این فرصت استفاده کنند.
رئیس پلیس راهور ناجا هم چنین به موضوع افزایش مراجعات به مراکز تعویض پلاک ناجا اشاره کرد و اظهار داشت: طرح نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک به صورت پایلوت ابتدا در تهران و پس از رفع مشکلات آن در سایر استان ها اعمال می شود.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تمامی مراکز تعویض پلاک ناجا در سراسر کشور تا ساعت ۱۶ فعال هستند و این طرح تا عادی شدن شرایط ادمه دارد گفت: نکته حائز اهمیت این جا است که معلوم نیست به چه دلیل مردم صبح زود به این مراکز مراجعه می کنند در حالی که از ساعت ۱۱صبح به بعد تمام مراکز تعوض پلاک ما در سراسر کشور رو به خلوتی می روند و بعد از ظهرها به صورت نادر کسی مراجعه می کند.
سردار هادیان فر در پایان بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک پلیس راهور ناجا تاکید کرد و اظهار داشت: بنای ما بر این است که برای اینکه مردم سردرگم نشوند و وکالت هایشان دچار مشکل نشود این مراکز را پایدار نگهداریم و بتوانیم به مردم خدمات رسانی کنیم اما این پایداری منوط به همکاری خود مردم است که هم وقت خود را تنظیم و در هنگام ورود پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.#
رفتار و اعمال ماموران پلیس باید منطبق با فرهنگ اصیل نظام اسلامی باشد/ ممنوعیت ورود افراد بد پوشش به کلانتری ها/ قدردانی از طرح فرهنگی “سلمان محمدی” در اصفهان
گروه استان ها _ اصفهان _ جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: بایستی تمام رفتار، کردار و اعمال نیروهای انتظامی در برخورد با شهروندان و با مجرمان منطبق با موضوعات فرهنگ اصیل نظام اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” قاسم رضایی” در جمع فرماندهان انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای نیروی انتظامی و سپهبد شهید “قاسم سلیمانی”، اظهارداشت: امروز که لباس نیروی انتظامی بر تن داریم و در کسوت این نیرو مشغول خدمت هستیم و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) لقب مجاهد فی سبیل الله را به ما داده باید دغدغه دفاع از ارزش ها و حفظ دستاوردهای انقلاب را داشته باشیم.
وی گفت: نیروی انتظامی در تمام حوزه ها و شئون زندگی مردم می تواند نقش آفرینی کند و این توفیق بسیار بالایی است و تکلیف این نیرو را نیز بیشتر می کند.
سردار رضایی، بر تسری دادن مکتب شهید “حاج قاسم سلیمانی” در نیروی انتظامی تاکید و تصریح کرد: شهید سلیمانی با اعمال خود تمام توفیقات را کسب کرد و به جایی رسید که مقام معظم رهبری در خصوص وی فرمودند که من به مقام شهید سلیمانی غبطه می خورم.
جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: یکی از ویژگی های مکتب شهید “قاسم سلیمانی” این است در عین اینکه در برابر ترامپ رجز خوانی می کرد ، وقتی به یک فرزند شهید می رسید در کنار او زانو می زد.
وی وصیت نامه شهید “سلیمانی” را وصیت نامه سیاسی، الهی، نظامی، دفاعی و تکلیف مداری عنوان کرد و گفت: از تمام کارکنان نیروی انتظامی می خواهم این وصیت نامه را مطالعه کرده و برنامه های خود را براساس مکتب این شهید تنظیم کنند.
سردار رضایی ادامه داد: بایستی تمام رفتار، کردار و اعمال نیروهای انتظامی در برخورد با شهروندان و با مجرمان منطبق با موضوعات فرهنگ اصیل نظام اسلامی باشد.
عالی ترین مقام نیروی انتظامی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم باید مقدم بر مقابله با آن باشد، گفت: بایستی شب گردها، دشت بان ها، نگهبانان زمین های کشاورزی و .. که در گذشته بودند را مجدداً احیا کرده و از این ظرفیت ها به منظور پیشگیری از وقوع جرم استفاده کنیم.
جانشین فرمانده ناجا، یکی از دغدغه های مردم را وقوع سرقت های خرد توسط معتادان متجاهر عنوان کرد و افزود: بایستی با کمک مردم خیّر اردوگاه های ترک اعتیاد ساخته و این افراد را پاک کنیم و با این کار هزینه های خود در حوزه سرقت را کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه کلانتری مکان مقدسی است، تاکید کرد: افراد بد پوشش حق ورود به این مکان را ندارند و به هیچ وجه رئیس کلانتری، اجازه ندارد بد پوشش ها را به کلانتری راه بدهد و بایستی با احترام به آنها گفته شود که حجاب خود را اصلاح کرده و مجدداً وارد این مکان شوند.
جانشین فرمانده ناجا، با قدردانی از اجرای طرح فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی “سلمان محمدی” که با ایده و همیت فرماندهی انتظامی استان اصفهان به تازگی شروع شده گفت: این طرح مورد تائید ناجا است و قابلیت تسری و الگوسازی در سایر استان ها را نیز دارد.
گفتنی است، در پایان این جلسه سرهنگ “محمد رضا هاشمی فرد” به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان معرفی و از زحمات و خدمات دوران ۳۴ ساله سرهنگ “حسین حسین زاده” جانشین سابق این فرماندهی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود تقدیر به عمل آمد.*
کشف ۳۸۸ تن انواع مواد مخدر در ۴ ماهه نخست سال/برخورد قاطع پلیس با محتکران اقلام بهداشتی
گروه استان ها_اصفهان_ جانشین فرمانده ناجا از کشف بیش از ۳۸۸ تن انواع مواد مخدر در ۴ ماهه نخست امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “قاسم رضایی” در جمع خبرنگاران استان اصفهان، اظهار داشت: نیروی انتظامی خود را از مردم می داند و تامین آرامش و آسایش آنها را بر خود تکلیف می داند که این مهم از اهداف جدی نیروی انتظامی است .
وی با اشاره به اینکه معیشت مردم از دغدغه های نیروی انتظامی است، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال ۹۹ را سال جهش تولید نامگذاری کرده اند که از همان ابتدای سال قرارگاه مقابله با قاچاق در ناجا راه اندازی شد.
این مقام عالی انتظامی بیان داشت: همچنین با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح ، پلیس جدیدی به نام پلیس امنیت اقتصادی راه اندازی شد که وظیفه آن مقابله با احتکار و قاچاق است.
سردار رضایی تاکید کرد: امروز در زمینه قاچاق موضوعات مختلفی را شاهد هستیم همچون قاچاق سوخت، کالاهای مصرفی و اساسی مورد نیاز مردم که نیروی انتظامی در این زمینه با تمام توان وارد عمل شده است.
وی با اشاره به اینکه مقابله با داروهای غیرمجاز و کالاهای ضد فرهنگی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است، تصریح کرد: با مجوزی که از طریق دولت و رده های مختلف اخذ شده، پلیسی در گمرکات ایجاد شده، همچنین در استان های مرزی قرارگاه هایی تشکیل شده که با قاچاق کالا به شدت برخورد می شود و همه این عوامل باعث شده توفیقات خوبی به دست بیاوریم.
جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: استان اصفهان در زمینه مقابله با قاچاق کالا توفیقات خوبی به دست آورده که در ۴ ماهه نخست امسال، ۵۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش کشف داشته است.
سردار رضایی اضافه کرد: محتکران اقلام بهداشتی ومواد ضدعفونی کننده بدانند با برخورد قاطع پلیس روبه رو می شوند و نیروی انتظامی بخشی از توان خود را برای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی به کارگرفته است.
این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: در موضوع قاچاق مواد مخدر که از دغدغه های مردم است، پلیس کشفیات خوبی داشته به طوری که طی ۴ ماهه اول امسال بیش از ۳۸۸ تن انواع مواد مخدر کشف شده که بیش از ۴۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است، البته عمده کشفیات مواد مخدر در مرزهای شرقی و حاشیه این مرزها است که بخشی از آن نیز برای خروج از کشور بوده است.
جانشین فرمانده ناجا در پایان بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با مواد مخدر است و برای کشور ما سلامت جوانان غربی و ایرانی تفاوت ندارد و در این مسیر مصمم هستیم وظیفه ذاتی و اسلامی خود را انجام می دهیم.#
نیروی انتظامی تکیه گاه مردم و بازوی قدرتمند نظام است/ ناجا؛ پا در رکاب برای تحقق تمدن اسلامی
گروه استان ها _ اصفهان _ نماینده ولی فقیه در استان نیروی انتظامی را تکیه گاه مردم و بازوی قدرتمند نظام عنوان کرد و گفت: الحمدلله مردم به این نیرو بیش از سایر دستگاه ها اعتماد دارند و اگر حرفی را از آن بشنوند قطعاً قبول می کنند چون می دانند که حرف پلیس به نفع آنها است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله “سید یوسف طباطبایی نژاد” در دیدار سردار “قاسم رضایی”جانشین فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت و امامت، اظهارداشت: از نیروی انتظامی به خاطر اینکه دغدغه مسائل فرهنگی جامعه را دارد، تقدیر و تشکر می کنم.
وی افزود: البته مسائل و مشکلات فرهنگی امروز جامعه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هم است که ایشان در این رابطه فرمودند: « ما در کار فرهنگی عقب هستیم و نتوانسته ایم آن طور که در خور و شأن نظام جمهوری اسلامی است، کار فرهنگی انجام دهیم.»
آیت الله طباطبایی نژاد، انقلابی بودن را ویژگی بارز ناجا عنوان و خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که هم بدنه پلیس کشور از نیروهای انقلابی و هم در راس آن، فرماندهان و مدیران انقلابی قرار دارند و در بسیاری از مسائل مانند روحانیون و خیلی مواقع فراتر از آنان پا در رکاب و مٌصر هستند که احکام اسلام در جامعه رعایت شود و تمدن اسلامی تحقق یابد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه پیاده کردن احکام اسلام در جامعه با نصیحت کردن محقق نمی شود، گفت: باید در کنار قانون و نصیحت کردن، اقتدار و برخوردهای قاطع و سختگیرانه با کسانی که در مقابل پیاده کردن احکام اسلام می ایستند نیز وجود داشته باشد.
وی از ناجا به عنوان بازوی قدرتمند نظام اسلامی یاد کرد و افزود: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیروی انتظامی بایستی در کنار عطوفت و مهربانی با مردم از قدرت بالا در برابر هنجارشکنان و قانون شکنان برخوردار باشد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، تنها راه مقابله با مواد مخدر را جلوگیری از مصرف آن عنوان و تصریح کرد: باید در این خصوص قوانین سختگیرانه ای وضع شود تا آن کسی که مواد مخدر مصرف می کند از تمام مواهب اجتماعی محروم شود.
وی افزود: به جای اینکه بگوییم اگر کسی معتاد شود با عواقب تلخی در آینده مواجه می شود باید بگوییم از ازدواج کردن محروم خواهد شد، نمی تواند به مسافرت برود،هیچ ملکی را نمی تواند به نام خود ثبت کند، گواهینامه رانندگی به وی داده نمی شود و در هیچ اداره دولتی و غیر دولتی او را راه نمی دهد.
آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: اگر این قانون وضع شود آن وقت کسی هم نمی تواند مواد مخدر را بفروشد چون خریداری برای مواد خود پیدا نمی کند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: برای جلوگیری از چرخه انتقال ویروس کرونا معتقدم نباید برخی از برنامه هایی که در ماه محرم سال های گذشته انجام می شد را امسال انجام داد به طور مثال ایستگاه های صلواتی که در آن نذری بدهند نباید شکل بگیرد و باید نیروی انتظامی از طریق گفت و گو با هیئت ها اجازه این کار را به آنها ندهد چون سلامتی مردم امروز از هر چیزی مهم تر است.
وی افزود: توصیه من به کسانی که قصد نذری دادن در ایام محرم را دارند این است که هزینه نذری خود را برای درمان بیماران کرونایی اختصاص دهند.
آیت الله طباطبایی نژاد، با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی تکیه گاه مردم است گفت: الحمد لله مردم به نیروی انتظامی بیش از سایر دستگاه ها اعتماد دارند و اگر حرفی را این نیرو به آنها بگوید قطعاً از آن قبول می کنند چون می دانند که حرف پلیس به نفع آنها است.
نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان در پایان برای همه فرماندهان و کارکنان ناجا از خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد و گفت: باید اذعان کنم وجود سرداراشتری در رأس نیروی انتظامی که همواره دغدغه پیاده شدن مسائل دینی در جامعه را دارد یکی از افتخارات نظام اسلامی است و امیدوارم خداوند به وی و همه همکارانشان توفیق دهد تا در انجام ماموریت های خود موفق عمل کنند.#
لزوم پیوست امنیتی در ساخت و سازها و صنعت خودرو/ناجا در موضوع امنیت اخلاقی تنهاست/ آمادگی کامل پلیس درماه محرم
گروه استان ها _ اصفهان – جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مقدمات تهیه پیوست امنیتی در صنعت خودرو به پیشنهاد ناجا در شورای امنیت کشور مطرح و مورد استقبال مسئولان قرار گرفته و پلیس به دنبال ملزم کردن خودروسازان به رعایت پیوست امنیتی در تولید خودرو است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” قاسم رضایی” در دیدار با آیت الله “سید یوسف طباطبایی” نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، اظهارداشت: امروز نیروی انتظامی مورد وثوق مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بوده و بارها ایشان از این نیرو تقدیر کردند و لقب مجاهد فی سبیل الله را به این نیرو دادند و این کلمه مقدس را در مورد سازمان ناجا به کار بردند.
وی، نیروی انتظامی را از مردم، برای آنها و در خدمت جامعه دانست و گفت: امروز بزرگترین افتخار مجموعه فرماندهان و کارکنان ناجا، پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است.
سردار رضایی، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاری های مختلف میداندار است و در حوزه قاچاق کالا نیز با راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی و کوتاه کردن دست دانه درشت ها در راستای تحقق شعار جهش تولید نقش آفرینی می کند.
ناجا در موضوع امنیت اخلاقی تنهاست
این مقام ارشد انتظامی اذعان کرد: در موضوع امنیت اخلاقی که دغدغه علما و مردم متدین است این نیرو واقعاً تنهاست و مجبور شده خودش به تنهایی کارهای ایجابی را انجام دهد در حالی که وظیفه این نیرو انجام این کار نیست.
وی افزود: در حوزه دریا هم با توجه به اینکه برخی از مردم تحت تاثیر شبکه های اجتماعی و کانال های ماهواره ای اقدام به هنجارشکنی در این مناطق می کنند طرحی به نام طرح امنیت دریا را در دستور کار قرار دادیم که در آن جا هم علی رغم اینکه مصوب شد تا دیگر دستگاه ها هم به میدان بیایند، باز می بینیم به غیر از بسیج و نیروهای داوطلب کسی با نیروی انتظامی همراهی نمی کند.
رفع دغدغه های مردم، اولویت اصلی نیروی انتظامی
سردار رضایی، اولویت برنامه های ناجا را دغدغه های مردم عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های مردم سرقت است؛ در حوزه سرقت منزل و مغازه هرچند که ۹۰ درصد آنها با تلاش های پلیس کشف می شوند اما میزان بالای وقوع این نوع سرقت ها نشان می دهد که در این حوزه با خلاء های قانونی و مدیریتی مواجه هستیم.
لزوم پیوست امنیتی در ساخت وساز ها و صنعت خودرو
جانشین فرمانده ناجا بر لزوم پیوست امنیتی در ساخت و سازها تاکید و تصریح کرد: اگر به مسکن یا مغازه ای که در ساخت آن پیوست امنیتی رعایت نشده باشد پروانه ساخت ندهند قطعاً آمار وقوع سرقت ها پایین می آید؛ کار نیروی انتظامی، دستگاه قضائی و سازمان زندان ها کم می شود و از آن سو دغدغه مردم در این حوزه هم از بین رفته و احساس امنیت در جامعه بالا می رود.
وی بیشترین میزان وقوع سرقت خودرو را مربوط به خودروهای ساخت داخل عنوان کرد و گفت: مقدمات تهیه پیوست امنیتی در صنعت خودرو به پیشنهاد ناجا در شورای امنیت کشور مطرح و مورد استقبال مسئولان قرار گرفته و پلیس به دنبال ملزم کردن خودروسازان به رعایت پیوست امنیتی در تولید خودرو است.
آمادگی کامل پلیس در ماه محرم
سردار رضایی، با بیان اینکه نیروی انتظامی خود را سرباز ولایت می داند و تمام برنامه های خود را نیز براساس فرامین و منویات مقام عظمای ولایت تنظیم می کند، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) مبنی بر اینکه عزاداری برای امام حسین (ع) نباید تعطیل شود، در این خصوص نیروی انتظامی برنامه ریزی خوبی کرده و برای اجرای برنامه ها در تمام استان ها از آمادگی کامل برخوردار است.#



نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا