اخبار استان ها

رشد ۵۵ درصدی مشارکت نیکوکاران اصفهانی در طرح اکرام

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، گفت: مردم نیکوکار استان، در سال جاری تاکنون ۱۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد رشد داشته است.
زارع افزود: در حال حاضر ۸۳ هزار و ۷۹۷ نیکوکار گرانقدر در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد اصفهان مشارکت دارند.
وی همچنین گفت: این نیکوکاران کمک های منظم خود را به ۲۰ هزار و ۵۳۳ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد پرداخت می کنند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه در شرایط اقتصادی کنونی، آسیب بیشتری در نسبت با سایر اقشار به جامعه تحت حمایت این نهاد وارد می شود، گفت: کمک موثر به همشهریان نیازمند و گذر شرافتمندانه جامعه اصفهان از این وضعیت مستلزم مشارکت و توجه بیشتر اقشار توانمند به عرصه خیر و احسان است.
زارع تاکید کرد: کماکان ۳۰۰۰ فرزند نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان فاقد حامی در طرح اکرام هستند.
وی ادامه داد: کمیته امداد زیرساخت های لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در طرح های خداپسندانه کمک به نیازمندان را فراهم کرده است و علاقمندان می توانند برای شرکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا