اخبار استان ها

آماده باش بیش از ۲ هزار پاکبان مشهدی در روز عید سعید فطر

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، علی نجفی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای عید سعید فطر اظهار کرد: بیش از دو هزار نیروی پاکبان و ۳۲۰ نیروی سد معبر به صورت ویژه جهت خدمت رسانی در روز عید فطر آماده باش هستند.

وی افزود: نصب ۲۷۸ سان لایت، ۱۰۰ چراغ گوبو، اکران متن تبریک عید فطر، فعال سازی کلیه آذین بندی‌های سطح شهر، نظافت و شست‌وشوی ویژه محل‌های برگزاری نماز عید فطر با افزایش فوق العاده ۴۵۰ کارگر در مناطق هشت و ثامن و فعال بودن سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر از دیگر اقدامات انجام شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به فعالیت تمامی بازارهای سیار و بازارهای میوه و تره بار و فروشگاه‌های شهرما در دور روز تعطیلی عید فطر، در خصوص اقدامات سازمان آتش نشانی بیان کرد: استقرار شش دستگاه موتور، پنج ماشین آتش نشانی و ۲۷ نیروی آتش نشان مستقر در محل‌های تعیین شده از جمله اقدامات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد است.

وی گفت: سرویس دهی با ۱۷۰ دستگاه اتوبوس از پنج پایانه موقت محدوده حرم مطهر انجام شده و سرویس دهی قطار شهری در روز عید فطر رایگان خواهد بود و طرح ویژه سرویس دهی دوچرخه با ۵۰۰ دستگاه نیز اجرا می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا