اخبار استان هاحوادث پلیس

مهلت طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی تا پایان مرداد ماه است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “محمدرضا محمدی” اظهار داشت: در راستای کمک به قشر کم درآمد که خودروی آنها به علت داشتن جریمه بالای ۱۰ میلیون ریال در توقیف پلیس است طرح پرداخت اقساطی جرایم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت ایام مبارک دهه ولایت اجرایی شده است افزود: شهروندان می توانند از این فرصت برای ترخیص وسیله نقلیه خود استفاده کنند و بدانند این طرح تا پایان مرداد ماه امسال قابلیت اجرایی دارد.
سرهنگ محمدی اظهار داشت: این طرح شامل وسایل نقلیه ای که با دستور قضائی توقیف شده اند یا مرتکب ۲ تخلف حادثه ساز شده اند و یا به علت مصرف مشروبات الکی، قرص های روانگردان، مواد مخدر یا بیش از ۴۰ درصد تخلفات معوق آنها حادثه ساز بوده یا خودروی آنها در سن فرسودگی باشند نمی شوند.
رئیس پلیس راهور اصفهان در پایان مجددا بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک پلیس تاکید کرد و اظهار داشت: امید است با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مراجعه کنندگان بتوانیم در اسرع وقت بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا