اخبار استان ها

برگزاری جشنواره «به عشق مولا» توسط کمیته امداد اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، آرش محمدحسینیان، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در تشریح برنامه های فرهنگی این نهاد در ایام فرخنده عید غدیر خم، یادآور شد: تکریم از خانواده های سادات تحت حمایت در کنار برگزاری جشنواره مجازی «به عشق مولا» همراه با تهیه و تامین محتوای مناسب سنین مختلف در رابطه با عید امامت و ولایت از جمله مهمترین این برنامه هاست.
محمدحسینیان در تشریح نحوه برگزاری جشنواره «به عشق مولا» گفت: فرزندان مددجویان در سه گروه سنی شش تا دوازده سال و با موضوع «شعر، دکلمه و مولودی خوانی در مدح امام علی (ع)»، سیزده تا هجده سال با موضوع «بیان روایت گونه از واقعه غدیر» و ۱۹ سال به بالا با موضوع «انجام یک کار نیکوکارانه و ارائه گزارش تصویری آن»، به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان عزیز باید یک قطعه فیلم سه دقیقه ای از اجرای خود توسط تلفن همراه تهیه کرده و به آدرس کانال فرهنگی کمیته امداد محل زندگی خود در پیام رسان های داخلی ارسال کنند.
محمدحسینیان با اشاره به نحوه تقدیر از آثار برگزیده خاطرنشان ساخت: آثار ارسالی بر اساس خلاقیت و میزان ارتباط موضوعی، بررسی شده و به ده نفر از برگزیدگان در هر رده سنی جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: آثار سه نفر اول هر رده سنی برای رقابت با آثار سایر استان ها به مرحله کشوری این جشنواره ارسال خواهد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا