اخبار استان ها

همزمان با عید غدیر ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی با اشاره به خرید اتوبوس های جدید برای ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اصفهان، اظهار کرد: ۸۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا از آخرین نسل اتوبوس های اروپایی و با استانداردهای روز در مدار بهره برداری قرار می گیرد و انشاا… ۲۰ دستگاه دیگر نیز با نهایی شدن خرید به ناوگان اضافه می شود.
شهردار اصفهان به اهمیت بهره مند شدن مردم از این اتوبوس ها در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: اضافه شدن ۸۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان به بهبود کیفیت ارائه خدمات و فراهم شدن بستر لازم در فاصله گذاری فیزیکی بهتر و همچنین به راحتی بیشتر شهروندان کمک می کند تا شهری آرام، سفری راحت و هوای پاک را برای مردم به ارمغان آورد.
وی تصریح کرد: این اتوبوس ها به صورت خطی و کریدوری در تمام خطوط شهر تقسیم خواهد شد و خطوطی که دارای ناوگان با عمر بیشتری هستند در اولویت استفاده از این اتوبوس ها خواهند بود.
نوروزی اظهار کرد: همچنین یکی از برنامه های ما در حوزه ناوگان اتوبوسرانی در کنار نوسازی ناوگان، بازسازی اتوبوس ها است که در این زمینه سال گذشته ۵۰ اتوبوس بازسازی شده و به ناوگان بازگشت و امسال هم بازسازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در دستور کار قرار دارد.
شهردار اصفهان تصریح کرد: افتتاحیه های عمرانی خدماتی شهرداری اصفهان در مناطق و محلات مختلف در سال جاری هر هفته در قالب برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح» برگزار می شود، این هفته به دلیل تقارن با عید سعید غدیر و همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان، ورود ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید شهری به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان برنامه ریزی شد که به دلیل لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، این افتتاحیه در روز عید و در قالب برنامه تلویزیونی ” زنده رود” شبکه اصفهان برگزار شده و به مردم اطلاع رسانی خواهد شد..

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا