اخبار استان ها

اطعام ۱۵۰ هزار مددجوی کمیته امداد اصفهان در عید غدیر خم

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه رزمایش ایران همدل بر اساس دستور مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه و مواسات و همدلی با نیازمندان اجرایی شد، خاطر نشان کرد: کمیته امداد اصفهان در مرحله اول این رزمایش با اجرای طرح اطعام مهدوی و مشارکت مردم نیکوکار استان موفق به توزیع بالغ بر ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و بیش از ۱۱۰ هزار سبد کالای اساسی به نیازمندان و مددجویان در ایام ماه مبارک رمضان شد.

وی ادامه داد: مرحله دوم این رزمایش نیز با لبیک به فرمان رهبری آغاز شده است.

زارع در تشریح برنامه این نهاد در مرحله دوم رزمایش ایران همدل، گفت: ارائه خدمات ویژه به نیازمندان و مددجویان، با توزیع بیش از ۱۵۰ هزار وعده غذای گرم در عید سعید غدیر خم آغاز شده است و با اجرای طرح بزرگ اطعام حسینی تا پایان ماه صفر دنبال خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: در طرح اطعام حسینی با همکاری نیکوکاران، خیران و عزاداران حسینی بخشی از نذورات و غذای طبخ شده در هیئات مذهبی به مددجویان تحت پوشش این نهاد اختصاص می یابد.

زارع با اشاره به وضعیت خاص جامعه به دنبال همه گیری ویروس کرونا، گفت: در این شرایط که احتمالا مراسمات عزاداری با محدودیت و شرایط خاص برگزار شود، متولیان این هیئت ها می توانند نذورات خود را به نیازمندان به ویژه مددجویان کمیته امداد اختصاص دهند.

وی افزود: همشهریان عزیز می توانند جهت هماهنگی برای اهدای نذورات خود از سراسر استان و در همه ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ تماس گرفته و یا وجوه نقد خود را به یکی از روش های زیر به دست نیازمندان برسانند.

*- واریز به شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به نام کمیته امداد

*- شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷*

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا