پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبارگالری

اولین تونل آکواریوم و باغ خزندگان کشور در ناژوان اصفهان به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، تونل آکواریوم ناژوان به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین تونل آکواریوم کشور به صورت مشارکتی با سرمایه‌گذار خارجی در مساحتی بالغ بر ۳هزار و ۵۰۰ مترمربع در ارتفاع منهای ۶ متر زیرزمین احداث شده است.
این مجموعه شامل ۳۳ آکواریوم پنج تا ۱۰ متری است و به صورت دنیای ۳۵ متری زیرآب، حجم یک‌هزار و ۸۰ مترمکعب آب را در خود جای می‌دهد و شهروندان می‌توانند در کنار و بالای سر خود زیباترین و کمیاب‌ترین گونه‌های دریایی را ببینند و بودن در فضای اقیانوس را تجربه کنند.
در این تونل آکواریوم از پنج اقیانوس دنیا گونه‌های مختلف آبزیان، ماهیان آب‌های شور و شیرین، ستاره دریایی و … به نمایش گذاشته می‌شوند.
همچنین عملیات عمرانی باغ خزندگان در جنوب غربی باغ پروانه های ناژوان به مساحت حدود ۸۳۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
این مجموعه منحصر بفرد شامل ۲۵ ویواریوم بزرگ و ۱۲ ویواریوم کوچک است که در آن انواع گونه های مختلف خزندگان سمی، نیمه سمی و غیرسمی از جمله انواع مارها، سوسمارها، تمساح و غیره در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته می شود که آنان را به وجد می آورد.
گفتنی است، آکواریوم و باغ خزندگان با حضور معاون رئیس جمهور در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، استاندار، شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و جمع پرشور مردم به بهره‌برداری رسید

خبر تکمیلی :براساس پی گیری خبرنگار پایگاه خبری سرمایه گستران، ساعت بازدید همه روزه از ساعت ۸صبح لغایت ۱۰شب می باشد و بلیط آن نیز برای هر نفر ۱۸۰/۰۰۰ریال (۱۸۰۰۰تومان) و برای کودکان زیر ۱۵سال ۱۵۰۰۰۰ریال (۱۵۰۰۰تومان ) می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا