اخبار استان ها

دریافت ۲۰ تریلی قیر رایگان از محل منابع دولتی

حسن نصراله‌پور در گفتگویی با اشاره به روند اجرای پروژه‌های فاخر در شهر خوی، اظهار کرد: سال جاری کمربندی شهید سلیمانی و پیاده‌راه‌سازی هسته مرکزی که از بار ترافیکی شهر می‌کاهد به بهره‌برداری می‌رسد و فضاهای بسیار جذاب و زیبایی با اتمام پروژه کمربندی شهید سلیمانی احداث خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه حذف و اضافه کردن سرعت‌گیر یا ایجاد بازارچه آجیل جزو وظایف شهرداری نیست، افزود: تصمیم‌گیری برای احداث سرعت‌گیر جزو وظایف شورای ترافیک شهرستان است و ایجاد بازارچه‌های مختلف در سطح شهر در حیطه وظایف شهرداری نیست.

شهردار خوی با اشاره به اجرای برنامه‌ها و طرح‌های شهرداری در سال جاری، خاطرنشان کرد: با تلاش مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر کار بازسازی خانه محله، ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر انجام خواهد شد و تحولاتی را در حوزه زیباسازی شهر در مجموعه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهد خواهیم بود.

نصراله‌پور تصریح کرد: با توجه به وقوع زمین لرزه‌های خسارت بار سال گذشته، شهرداری موفق شد مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به همراه ۲۰ تریلی قیر رایگان از محل منابع دولتی دریافت و نسبت به بهسازی معابر سطح شهر اقدام کند.

وی تاکید کرد: تلاش‌ها ادامه خواهد داشت تا اعتبارات بیشتری به عنوان کمک هزینه برای شهرداری جذب و انجام طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری تسریع شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا