پیشخوانعناوین اخبار

علیرضا حیدری نماینده رسمی فدراسیون در رقابت های کشتی جام تختی شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از فدراسیون کشتی، سی و هفتمین دوره رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی در رشته های آزاد، فرنگی و پهلوانی به صورت تیم به تیم و با حضور ۳۶ تیم داخلی و خارجی از ۳۰ دی تا اول بهمن ماه در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس برگزار می شود.
در کشتی آزاد، کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، اوکراین، قرقیزستان، ازبکستان، مغولستان، گرجستان و منتخب آمریکای لاتین در کنار پنج تیم داخلی (تیم های منتخب الف، ب، توسعه، جوانان و تیم خراسان رضوی) در چهار گروه به مصاف هم می روند.
در کشتی فرنگی نیز کشورهای گرجستان، ترکیه، ارمنستان، بلغارستان، اوکراین و ازبکستان در کنار پنج تیم داخلی (تیم های منتخب الف، ب، توسعه، جوانان و تیم خراسان رضوی) در سه گروه با هم مسابقه می دهند.
همچنین در کشتی پهلوانی کشورهای گرجستان، قرقیزستان، روسیه، ارمنستان، بلاروس، صربستان، مجارستان و ترکیه در کنار سه تیم داخلی (تیم های منتخب الف، ب و تیم خراسان رضوی) در سه گروه با هم به صورت تیم به تیم مبارزه می کنند.
علیرضا حیدری قهرمان جهان و المپیک، رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی، رئیس کمیته پهلوانی و عضو کمیسیون رشته های سنتی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان نماینده رسمی فدراسیون کشتی در این مسابقات حضور خواهد داشت.
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: در مسابقات جام تختی از کشتی گیران ایرانی حاضر در این مسابقات با صلاح دید کارگروه «تست سلامت» گرفته خواهد شد.
تورج ملک محمدی افزود: تست سلامت از ابتدا با هدف پاکسازی کشتی از معضل دوپینگ به عنوان تنها ابزار موجود در شرایط فعلی انجام شد و روز به روز این کار همانند تمام فرایند های علمی و عملی راه رشد خود را طی کرد.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا در رقابت های بین المللی جام تختی نیز با همکاری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) تست سلامت گرفته می شود.
مراسم وزن کشی این مسابقات عصر روز چهارشنبه، در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی (بزرگسالان) با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا